Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JA a TY)))

07. 11. 2000
1
0
2693
Autor
christi

Kdyz me ta Laska tolik bavi a uspokojuje me se vypsat papiru,ze pisu skoro porad jen o ni a jsem vlastne stastna.

Tys me nikdy nemiloval, tys nikdy Lasku necitil, tys pouze v douscich hltal, to cos v mem srdci probudil. Ja chtela Laskou plytvat, vsak dat jsem ti ji nesmela, tys meho tela zachtel a ja te k lasce primela. Tys sam ted zustal v srdci svem, sam za hranici Lasky a ja jsem tise odesla a uz se nesmim vratit.
Merle
10. 11. 2000
Dát tip
Chri: ook, počkám si až vyrostu... :-))

Merle
09. 11. 2000
Dát tip
chri: no vidíš, a slovo láska mám vyškrtnutý z poetickýho slovníku.... ikdyž je pravda, že i normálně ho používám jen minimálně... užitím totiž devaluje.

christi
09. 11. 2000
Dát tip
Merle:Tak s tim nemuzu souhlasit,ale to poznas az budes mozna o neco starsi,o tom se nedaji vest diskuze na inetu.

Merle
08. 11. 2000
Dát tip
christi: právě lásky je hodně druhů, a ty tu směšuješ několik z nich... Jinak to vidím jako hermit. Kromě toho slovo láska je na mým seznamu "zakázaných" slov pro použití do básničky...

christi
08. 11. 2000
Dát tip
Merle:Vazne?A jak rikas svoji kocicce...baby nebo zlato?Me se teda vic libi Lasko)))

Merle
08. 11. 2000
Dát tip
chri: ke svým kočičkám nemluvím ve verších :-)))

christi
08. 11. 2000
Dát tip
Merle:No jiste ja taky se svym pritelem nemluvim ve versich.

Mámalibor
07. 11. 2000
Dát tip
dobrýýý *!

hermit
07. 11. 2000
Dát tip
Předem se omlouvám za drobnou kritiku. Je skvělý, když se ti chce pořád psát o lásce, nicméně si dovolím nepřesně ocitovat jednoho klasika: Právě ta zem, ve které stále někdo musí nahlas vykřikovat, že tohle je zem demokracie a svobodných lidí, právě tímhle dává najevo, že je s demokracií v té zemi dost na štíru. Když nepoužiješ v básni pětkrát slovo "láska", ale třeba jenom jednou nebo vůbec, tak v té básni té lásky vůbec nebude pětkrát míň, naopak. Láska je krásnou zemí bez cest (a někdy taky bez hodně slov). Vůbec nic ve zlém. :))

christi
07. 11. 2000
Dát tip
Hermit:Vsechno ma svuj smysl, i moje slova, to mi ver.

White
07. 11. 2000
Dát tip
Nechci šťourat do formy, protože cítím, že je to osobní vyznání, a proto "no comment".

christi
07. 11. 2000
Dát tip
White:Klidne se stourej,je to fantazie.

hermit
07. 11. 2000
Dát tip
Christi: Věřím. Píšu jenom o svých pocitech z tvé básničky. Nenech se odradit a jdi si nesmlouvavě za tím, co chceš říct.

Rastin
07. 11. 2000
Dát tip
hermit: ten citát je sice dobrej, nikoli však ve spojení s touto tématikou. christi: láskou se plýtvat nedá, ale jinak se mi to líbí.

christi
07. 11. 2000
Dát tip
Rastin:V nekterych pripadech ano.Mas preci nekolik druhu Lasky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru