Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"ZPRAVA LASCE"

07. 11. 2000
1
0
2944
Autor
christi

Trocha fantazie a jsem tam, kde chci byt)))

Ja zboznuji ruze a vuni tvy kuze a milovat te chci az do rana. Ja natrham hvezdicky do maly tasticky a pockam te v hotelu U Nebes.
Merle
09. 11. 2000
Dát tip
chri: z reáolnýho hlediska to možná je úspěšná básnička, ale z básnickýho pohledu je to ta odbytá rychlovka v levným hotelu. A tady musíš očekávat básnický hledisko, OZBZVLÁŠŤ když do dáš do arény. Tím přímo říkáš, že CHCEŠ slyšet odbornou a bezservítkovou kritiku.

christi
09. 11. 2000
Dát tip
Merle:Jisteze, to je v poradku.

Merle
08. 11. 2000
Dát tip
ech, růže-kůže (brrrr) malá věci jsou sice hezké, ale ani s ťu ťu ťu se to nemá přehánět... hele christí, vyhraj si s tím trochu... tohle je jak nějaká odbytá rychlovka v laciným hotelu

christi
08. 11. 2000
Dát tip
Merle:Jenze laciny hotely jsou taaaak romanticky))

Merle
08. 11. 2000
Dát tip
chri: ale odbytý rychlovky asi moc ne... :-)))

Dani
08. 11. 2000
Dát tip
hahaha....dobra literarni polemika christi a merle....ale v tomhle proste drzim s merlem:o))

christi
08. 11. 2000
Dát tip
Merle:Neni to odbyta rychlovka,ale promysleny utok na jednu osubku, mela to pochopit hned napoprve.Splnila mi kdysi svuj ukol na jednicku.

White
07. 11. 2000
Dát tip
Láska je skvělá věc...Milovat se až do rána je také skvělé. Jediné, co mi moc nesedí jsou ty zdrobněliny - hvězdičky, taštičky (jeste, kdyz to pises bez hacku a carek) - to teda fakt nemusím - snad se dá něžnosti docílit i jinak.

christi
07. 11. 2000
Dát tip
White:Nebud takovy pokrytec, zboznuji malicky vecicky. Jen ty hacky a carky tu nemuzu zatim vykouzlit, takze mi je holt musite odpustit.Diky moc.

christi
07. 11. 2000
Dát tip
White:Mimochodem nevis, ze se rika, ze co je male, to je mile.

Mámalibor
07. 11. 2000
Dát tip
Tam je nádraží lásky?

Dani
07. 11. 2000
Dát tip
ac je v jednoduchosti krasa a co je male to je mile, tohle me nejak neoslovilo, trochu mi to pripomina vec, jiz rikam lacina romantika, ale tak kazdej to citi jinak:o))

christi
07. 11. 2000
Dát tip
mamalibor:Jestli je dojdu si tam. ufo:Nemyslim si, ze vse se musi rymovat. Dani:Vse nemusi byt drahe a leskle,ale diky. Diky vam vsem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru