Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mile Zvire!)))

07. 11. 2000
0
0
2990
Autor
christi

Ja si nedam rict LASKA je proste LASKA)))

Prijd si sem pro me, uz cekam te v dome, kde zahrada plna je Lasky. A jestli sem neprijdes, vic uz me nenajdes, ja zemru tu se jmenem Krasky. "Tvoje Kraska"
christi
14. 11. 2000
Dát tip
Peto ty uz si ji nepamatujes?)

PetrViP
13. 11. 2000
Dát tip
no a kam mám jako přijít? (adresa nebyla udána)

Merle
09. 11. 2000
Dát tip
chri: pak doporučuju to dělat jako já, schovávat si to do zásobníku... (já posílám jedno týdně) vždycky totiž přijde nějaký nepodný období (mě třeba teď)

christi
09. 11. 2000
Dát tip
To mas jiste pravdu.

Merle
08. 11. 2000
Dát tip
nad limit dvě denně, už díla nečtu...

christi
08. 11. 2000
Dát tip
Merle:Co tim chces rict,nepisu to doma na koleni a nebezim to sem hned strcit.

Merle
08. 11. 2000
Dát tip
chri: máme to tu zahlcený, a zavedl se doporučenej limit dvě díla denně od autora... nad tenhle limit díla prostě nečtu (moje forma prostestu)

christi
08. 11. 2000
Dát tip
Merle:No jo dobre, ale ja nepisu kazdy den a nevkladam sem svoje blbinky kazdy den.

Albireo
07. 11. 2000
Dát tip
Je v tom spousta citu, ale rým láska/kráska je snad ten nejotřepanější vůbec. A nepřijdeš/nenajdeš je také hodně slabý.

christi
07. 11. 2000
Dát tip
Albi:Je to jako vzkaz,ma byt kratky,ale srozumitelny a vystizny, bohuzel ne kazdy rozumi metaforam.Ale diky za objektivitu.

White
07. 11. 2000
Dát tip
Krásko, doufám, že nezhyneš, a že se najde nějaké to "zvíře".

christi
07. 11. 2000
Dát tip
White:Jisteze se najde,mozna uz jsem nasla.Vzdycky je nadeje, ze najdes to, co hledas.Jsem velky optimista.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru