Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"OTAZKY"

08. 11. 2000
0
0
3280
Autor
christi

V hlave se mi stale honi mnozstvi nezodpovezenych otazek...

Otazky jak listi vzduchem poletuji, nikdo se vsak primo nezepta, proc tak tezke zda se, na telo otaznik si dat? Mozna jeste tezsi je to listi posbirat a na otazku odpoved vyhledat, nebo je to naopak? Jenze nekde otazek neni a nejsou ani odpovedi, a kdo se nezepta, tak i tak nic nevi.
christi
22. 02. 2001
Dát tip
Chlastac:Diky, pochopils to dobre.

Chlastáč
19. 02. 2001
Dát tip
Líbí se mi to přirovnání otázek k létajicímu listí. Chápu to takto : Jednoduché není pouze odpovídat na otázky, jednoduché není ani otázky si klást. Ba, někdy se do toho k čertu nechce, někdy to člověk nedokáže. Dle mého má báseň dobrý námět.

Prokletí
14. 11. 2000
Dát tip
no, nic proti, ale máš tu dost neohrabanej text, je nečitelnej ... navíc ses tak nějak zapletla do tázek a ty už pak ani jako otázka nevypadaj ... připadá mo to jen jeko slova na papíře, bez formy a obsahu ... promiň 8c) m.

JiKo
14. 11. 2000
Dát tip
ahá!

christi
13. 11. 2000
Dát tip
JiKo:Jaky natlak?Proste jsi slozil zbrane a ja ti pristoupila na kompromis)

christi
12. 11. 2000
Dát tip
JiKo:Ok,nerikala jsem, ze to nekam povede.1:0 pro me?

JiKo
12. 11. 2000
Dát tip
chri jestli si myslíš, že tohle je tvé vítězství pak je dosti Pyrhovo. Máš radost? Hlavně že se cítíš jako vítěz. O to přeci šlo ...

christi
12. 11. 2000
Dát tip
JiKo:Delala jsem si pouze legraci,ale tys to nepochopil,neslo preci o zadny souboj)

JiKo
12. 11. 2000
Dát tip
christi legrace je u mě zakončena tímto :-) takže 1:1 ? :-)))

christi
12. 11. 2000
Dát tip
JiKo:A co 0:0?)Hihihi))

JiKo
12. 11. 2000
Dát tip
Přistupuji na 0:0 /pod nátlakem :-)/

proto
11. 11. 2000
Dát tip
Jiko, to listí jsou otázky, které chce christi posbírat, a pak když je bude mít pohromadě, snad nalezne odpověď. Nebo ne ? Jako báseň se mi to vůbec nelíbí, jak už jsem říkal blá blá

christi
11. 11. 2000
Dát tip
Jiko:Ano Proto to pochopil naprosto presne,nerikam, ze se to musi libit kazdemu.

JiKo
11. 11. 2000
Dát tip
Lidi lidi: já měl z logiky za 1. ... jak posbíráním otázek naleznu odpověď?

Albireo
11. 11. 2000
Dát tip
JiKo: Tady se musím Christi zastat - nejdřív musíš otázky posbírat, a pak na ně odpovídat.

christi
11. 11. 2000
Dát tip
JiKo:Tak to nevim jestli jsi mel,to musis vedet sam.

christi
11. 11. 2000
Dát tip
Albi:Pochopils to skvele.

JiKo
11. 11. 2000
Dát tip
To že je třeba otázky prvně posbírat chápu. Jenže v textu 2sl. je, že , pokud to chápu, tím, že je posbírám odpověď v nich vyhledám. Vyhledat odpověď v otázkách ? Christi: nechytej se nepodstatností

Albireo
11. 11. 2000
Dát tip
Já tedy nevidím, že by se tam říkalo, že se odpovědi vyhledají v těch otázkách. Proč ne třeba ve vlastním srdci nebo v encyklopedii?

christi
11. 11. 2000
Dát tip
JiKo:Nic proti tve inteligenci,ale precti si tu druhou sloku jeste jednou,je tam specielne pro tebe slovo "vyhledat" a to tam bylo i predtim,tak nevim jak jsi to cetl.

JiKo
11. 11. 2000
Dát tip
To nikam nevede. Zakončíme to.

JiKo
10. 11. 2000
Dát tip
Taxemi zdá, že z logiky textu má být v poslední sloce a kdo se zeptá! a ne zápor nezeptá Jinak asi chápu záměr, ale nepovedlo se to vystihnout. Hmm a ještě jedna nelogika. V 1.sl. máš listí coby otázky a v 2. esi to dobře chápu jako odpovědi ...

christi
10. 11. 2000
Dát tip
JiKo:Diky,ze sis dal praci se nad tim zamyslet. Zkus si to s tim listim precist jeste jednou,mozna to pak pochopis.

JiKo
10. 11. 2000
Dát tip
christi no nedělám si patent na pochopení, takže si poslechnu vysvětlení. Raději

Mámalibor
08. 11. 2000
Dát tip
jenom s listem, vždyť už je dost zima ?

Dani
08. 11. 2000
Dát tip
eeeeeeeee......noooooo....nevim co rict, o necem to je, ale prijde mi to jako tlachani, neuraz se:o))

pampelin
08. 11. 2000
Dát tip
stavíš-li,potřebuješ pilíř.. tady ti to spadlo

zirafka
08. 11. 2000
Dát tip
nejak se mi zdá, že to básnička o ničem... nic jsem si v tom nenašla

Albireo
08. 11. 2000
Dát tip
Rozdělit verš mezi předložkou a podstatným jménem (tak, jako je uprostřed 2. strofy) je hrozná schválnost a měla bys pro ni mít zatraceně vážný důvod. Zkus si to říct nahlas. Kromě toho v podstatě souhlasím se Žirafkou.

Jákob
08. 11. 2000
Dát tip
o ničem není určitě já mám hlavu plnou otázek taky i když na druhou stranu mi občas připadá zatraceně prázdná

proto
08. 11. 2000
Dát tip
blá blá, napiš něco lepší

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru