Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

grizzly / 88 / šílená (3 haiku, jedna s akrostychem)

08. 11. 2000
12
0
5389
Autor
jorel

88: jak jsem slíbil Šílená: jak jsen neslíbil + ta navíc je bonus k podzimu

*

medvědu Grizzly
je polibek podzimu
příslibem snění

*

 

(Bambulce)

*

chladnoucí jitra 
osum a osumdesát 
slz uronila

*

 

(Šílce)

*

Šíře Tvé duše 
lehounce odolá i 
poru listí

*


Nanthei
04. 01. 2003
Dát tip
*!!!

myrinda
12. 01. 2001
Dát tip
pekny :-)))

jorel
14. 11. 2000
Dát tip
silka: neni zac. to co jsem chtel, bylo udelat Vam radost a tim i sobje. od toho je Pismak, ne. PS: a trochu je to za ten spavak u tebe. byl jsem fak KO. diky

Merle
13. 11. 2000
Dát tip
Dani: ale tvoje nenávist (ve které se mimochodem shodnem) tě neopravňuje vidět fašismus ve všem... to už je pak spíš posedlost. (NVZ - nic ve zlým :-))

jorel
13. 11. 2000
Dát tip
Dani, jak pravil Merle, osm i osum ,o) jsou cisla a je sice osklive, ze jdou pojmout vyznamove i jinak, ale co naplat, z ciselne rady je kvuli tomu nevyradime. 88 je u me 8-am-8-ulka a DEKLARUJI TO zde jako svuj jediny umysl, pri psani teto basne. kdo v tom hodla hledat jinou symboliku, at si to uzije. kazde pismeno ma v rectine (i latine) prirazeno cislo. jejich souctem vzniklo mimo jine i povestne satanovo cislo (666). jestli mas chut, muzes cvicne proscanovat celeho pismaka a oznacit "vadne" texty, aby zaryti neofasisti, nacisti a podobni pripadi jako jsem urcite i ja vysli najevo a potajmo nemanipulovali poctivou spolecnosti. :o)) vazne: chapu co chces rict, ale neprozivej to zas tolik, nebo hitlerovy bande budes delat nechtenou reklamu vice nez ja. a nesnasim je nemlich stejne jako ty. OK? :o))

Šílená
13. 11. 2000
Dát tip
ehm...no... co se na to říká? tak třeba... děkuju?:o) DĚKUJU!...mám taky moc ráda haiku...teď mám svoje vlastní:o)! udělal si mi radost... (ps: takhle nějak mumlám když jsem v rozpacích:o)

Dani
12. 11. 2000
Dát tip
o pocitani nejde jde o fasistickou symboliku a ja neonacisty nenavidim....

JiKo
10. 11. 2000
Dát tip
UUUjjjj dobréé čéče až na to osm(osum) :-))) ale počítat umíme:-) TýAjPí

Merle
09. 11. 2000
Dát tip
tak první a hlavně ta poslední.... to se ti povedlo

jorel
09. 11. 2000
Dát tip
dani: 88 je moje zkracenina Bambulky: B = 8 a je v jejim nicku dvakrat a navic ma Bambulenda 8 rada. nic fasistickyho v tom neminim pjestovat, vid Babmulko, zastan se me! ,o))

jorel
09. 11. 2000
Dát tip
Sysa: na vaznou (a milou) kritiku stejna odpovjed: prawje jsem na civilce...

Bambulka
09. 11. 2000
Dát tip
áánoooooo!!! jorlík to opravdu myslí jen v tom nejlepším osmičkovém smyslu!:o)))

Dani
09. 11. 2000
Dát tip
ja si delal legraci to neberte vazne:o))

Bambulka
08. 11. 2000
Dát tip
vlahé večery milému jorlíkovi úsměv kouzlí :-))) jak už jsem řekla - děkuju! Šílka bude mít radost! za medvídka Grizzlyho *!

Albireo
08. 11. 2000
Dát tip
Chtěl jsem Šílce udělat také haiku kryptogram, ale tak dobře jako Ty bych to nezvládl. Děkuji a tipuji. Ten povinný odkaz na roční dobu je kouzelně nenásilný.

jorel
08. 11. 2000
Dát tip
albireo: diky, ale myslím, že jseš příliš skromný! klidně piš dál a já Ti budu závidět ;o))

pjer
08. 11. 2000
Dát tip
To pro Silku je moc uzasne *

Dani
08. 11. 2000
Dát tip
to posledni je kouzelne, tip, jen prosim co ma znamenat 88, zavani mi to fasistickou symbolikou, vim ze to tak asi nemyslis ale jsem uz na to asi haklivej, omluv me:o))

fox
08. 11. 2000
Dát tip
fandím Šílce*

alina
08. 11. 2000
Dát tip
Ta první a poslední jsou skvělé. U té prostřední váhám, zdá se mi malinko násilná. Ale za ty dvě jasnej TIP.

Sysa
08. 11. 2000
Dát tip
Mám ráda haiku, jorel, díky ti, že jsi mi nezkazil(a - ???) můj dojem z této formy...:-)TIPÁČ

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru