Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O písaní,o mne, o nude zúfalstva 2

25. 01. 2005
6
0
5689
Autor
Renas

 

Piatočná noc.Návrat uslintaného bežiaceho psa.Tok myšlienok cez prekážky.Neopísateľná bolesť,neopísateľná samota,neopísateľný život,žiadna záchrana.Skoro som sa posral.Ledva,ledva som to stihol na záchod.Vysral som dosť bolestivú sračku s krvou na toaleťáku a ponáhľam sa k počítaču,aby som plodil ďaľšie krvavé rany.Celú noc som bol v delíriu a opojení,v predzvesti tvorivej noci.Celú noc premýšľam ako stvárniť slovami existenciu,zároveň si vedomý toho,že sa to nedá.Experiment.Maliar slova.Filozof.Intelectual sucks..Alkohol zo mňa robí beštiu živiacu sa ľudskou trpezlivosťou.Koľko ľudí ma dnes muselo počúvať?Koľko ľudí som dnes musel počúvať ja?Musíme sa vnímať a tváriť sa,že sa počúvame?Keď niekomu zveríte svoju úprimnosť chcete,aby bol ten niekto úprimný k vám.Kto to riskne?Samovrah?Alebo niekto koho odpíšete nadávkou „sentimentálny“?

Lognem si z piva a dám si cigárko.Som v strese,vedomý si svojich povinností,závislý na živote.Drtí ma existencia.Niekedy,ako napríklad teraz,ju pociťujem ako surealistickú zmes nezmyselných podnetov k dýchaniu a žitiu.Samovražda?Ani bohovi!Príbeh?O.K.

Martin sedí za stolom a papá pistácie.Je unavený,ale tvári sa,že to zvládne.A naozaj!Vypije pivo,porúča sa a odchádza smer posteľ.Za stolom ostávame ja a Juro.Prisadneme si k Racovi a jeho ženskej Zlej(možno iba smutnej).Objednal som si fernet a pivo.Konverzujeme.Odchádzam k jukeboxu.Ladies and gentlemen...(?)...THE DOORS!!!!!!!

RACO:“Čo ti jebe?Také vykopávky?

JA:No a?

Objednám si ABSINTH.Chcem sa ožrať.Cítim,že nechcem vnímať aspoň do chvíle,keď prestanem vnímať.Na to ale nemám prachy.Fajčím jak turek a zastrájam sa,že doma napíšem geniálnu poviedku,báseň,filozofický traktát,hocičo.To je môj triumph.Hlava plná šialenstva.Ich liebe dich.Do you know?

Rozjebať sa na sračky!Dnes!Jebať na zajtrajšok!Preniknúť na druhú stranu,ktorá dnes neexistuje!Jimmy,Jimmy...Ty vykopávka...Michal,Michal...Pi len ty tú kofolu!Deset dní se nemodlim!Aha!:§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§.

Raco sa pri biliarde pohádal so Zlou(možno iba nešťastnou).Temperament sa nezaprie.Najprv odchádza Zlá,potom nešťastný Raco.Pri stole sme ostali ja a Juro a nemáme čo piť ani čo fetovať a ani náladu ďalej piť,alebo nebodaj niečo fetovať.Juro vstáva ráno do roboty a ja sa musieť učiť na skúšky.Nudaaaaaaaaaaaaaaaaaaach!Cestou domov je trochu zima,fúka vietor,je tma a počasie je zvláštne(súčasné)(zima 2004/2005).Ako som spomenul už na začiatku,cestou domov som sa skoro posral...

Vysral som tú bolestivú vec a spěšne som sa dokokotil ku kompjútru(počítaču ).Milovanej Janičke som napísal,že ju nesmierne ľúbim(SMS) a vyzbrojený Topvarom som začal, podľa vlastných slov,literárčiť.Idem si zapáliť...

Nespomenul som vám,že v izbici mám akvárium plné čulých rybičiek a sviežich zelených rastlín.Odporúčam to všetkým.Milujem svoje akvárium a milujem svoju ženskú.

JANKA:“Ja nie som žiadna ženská“!

RENÁT:“Ja viem“.

Zajtra sa chystám zbierať okrúhle kamene k vytvoreniu skalnej steny v mojom amazonskom vodnom biotope.Z toho vyplíva,že život má aj svoje klady.

Čo sa týka hudby,práve mi tu vyhráva PEARL JAM,NIRVANA a LOU REED.KUUURVA hudba môjho mládí.Sentiment...

Kedysi sme chceli s kamarátom spáchať spoločnú samovraždu.On mal plné auto sedatív.Kúpili sme si vodku a zapili ňou to kokotské množstvo liekov.Na krabičku sedatív sme napísali:“TOTO NIE JE NEHODA,ALE ÚMYSELNÁ SMRŤ“.Zobudili sme sa v letné poludnie a vrátili sa domov plní života.Puberta a sentiment.Bolo aj lepšie.Ženy...

Samovražda?Ani bohovi!Príbeh?O.K.

Cestoval som z Radošiny do Krtoviec škodovkou môjho švagríka Stanleyho.Poručil som si vyhodiť pred šenkom.Krtovce sú malá dedinôčka v okrese Topoľčany.Býva tu moja babka,dedko,ujo Peter a moji milovaní kumpáni,bratranci Peter a Lukino.Najtichšia dedinka na svete.V noci takmer nesvietia pouličné lampy,domy sú ponorené v spánku svojich obyvateľov,počuť zavíjať a štekať psy.Bola teplá letná noc a všetko tak aj voňalo a voňalo a voňalo.Vošiel som do šenku.Starí kamaráti z detstva pri jednom stole.Pozdravy.Úsmevy.Úprimnosť.Paráda.S radosťou si sadám a objednávam pitie.Ľudia sa ma pýtajú všelijaké zvláštne otázky,robia si zo mňa prdel(chlapec z mesta).Je to tu skvelé,smejem sa,odpovedám,nepijem,popíjam.Je tu aj bratranec Lukino a kamarát Mário s ktorými zdieľame rebelantstvo a opovrhnutie spoločnosťou.O chvíľu príde na škodovici náš guru Džoňo a zložíme sa na benzín.Jooooó!Obehneme každý šenek v široko ďalekom okolí,skúrime tú skvelú ganju vypestovanú pri jazere,klofneme mladuchy každého veku,odkokotíme sa na veky vekov amen.Jooooooó!Paráda!Kuuurva to je skvelý popiči nápad!Sadáme do škodovice vzrušení nadchádzajúcou nocou.Džoňo je týpek s hlavou plnou nápadov,ktoré neváha púšťať hubou do povetria.Rád napodobuje zvuky rozličných prístrojov,hudobných nástrojov a melie surealistické výplody svojho zrýchleného mozgu.Nepotrebuje k tomu žiadne drogy ani alkohol.Pred naštartovaním nám predvádza elektronické zvuky,napodobujúc štart vesmírneho modulu.Na všeobecnú radosť to opakuje trikrát.Smejeme sa,je nám fajn,vyrážame.

Naladili sme rádio so strašne vymakaným Rock and Rollom.V aute hukot jak kokot.Džoňo trepe jak šijací stroj,ticho počúvame,rehoceme sa ako veselí ľudia.Priestor malého retro lovin vozidla je plné bezuzdnosti tešiacich sa priateľov.Smeeee spoluuuu!Tmavé cesty lemované cestárskymi jabloňami s kyslými zelenými jablkami plnými olova.Prvá dedina.

Opäť sa ocitám v Radošine,kde sladko spinká Janička.Šenk!Poldecáky s domácimi,gin,bororo,vodka, rum...Opité ksichtíky sa mihajú všade naokolo.Začíname sa popytovať na ganju,marihuanu,trávu,zelí.Miestni nás zhulili tak,že sme z nich dostali paranoiu a šťastne sme odfrčali na jabloň road.Naša súdržnosť sa nezatriasla ani pri návšteve ďaľšej obce.

Šenk!Karpatské horké,rum,vodka,pivo...Sme plní sily a života.Nikto zbytočne nefilozofuje o zbytočnosti a absurdnosti.Sme najlepší priatelia a kuuurva roztočíme to!Vedľa šenku je diskotéka,čiže niečo pre esteticky zaostalých a duševne zakrpatených,neschopných vnímať letnú nočnú oblohu ako celok.Džoňo a Roman sa chceli mrknúť dnu.Dvere im zatarasili dve lopaty:“Diskotéka je len pre domácich“!!!Otočili sa,vyšťali sa pri požiarnej zbrojnici a nasadli sme do auta.“Kokotiii!Choďte do pičeee!Poď si zajebať pička“!Vulgárne auto plné bezprízorných bláznov frčí ďaľej.Všetci sú celí bez seba a zúfalí,že nemohli ísť na ich diskotéku.

Atď.


Renas
21. 05. 2005
Dát tip
ty vole ty musis byt uplne inde jak ja. nechapem jak si dokazal precitat celu tu vec a zareagovat na ruozne veci z nej dokopy . fakt to nechapem, ale potesila ma tato druh kritiky

a čo ja má s tým mi vysvetli há? hahaha chichichi prt KREŠČAK

*Tak skoro si sa posral..? to známe, že jo? Chytá to nábeh rýchleho sledu: behu a pádu.Akcia, to musí byť, no ňije? *Krvavú sračku..? tak to ňije že smeruje do Brutálu, to UŽ JE, no ňije? * o tom počúvaní..myslím, že to nie je tak jasné..skôr môže byť limitnejšie, zameniť počúvanie rozprávaním, ale to jenom scela bokom, a teba sa to vlastne vúbec netýka ani nikoho, no ňije? Že ňije? Povedz že ňije,mr r r r r rr *a vzápätí – ano! O tvárení počúvaní *tvoj opis teda samovrah? Či sa prikľánaš skôr k sentimentalite, či k přijímaní pod obojím, či je tam snadt ješte ňěco dalšího, a múže vúbec být? Já si počkám na odpověď, ano ? *o.k., poďme na to.. *martin-tu pôjde o zubáča,čo? *tú nepoznám /ženskú/, a možno je to tak lepše *I know, ju ar bjutiful, tvoja proza nachytava grády, a nezdá sa mi, že len tie sračkoidné, zahalené do krvi *a vzápätí- zas tie sračky!z tých sa asi nevyhrabeme *dnes a nie zajtra, jedna zo základných téz našej vyšperkovanej d-generacie *tu len pogratulejem, formulárne, bezostyšne imiďžovo, ku výberu piva značky, keď už niečo..je to naša proveniencia+, dalo by sa povedať, že na tom sme boli odkojení /no to už hádam nie!, hmm?/ *k tym rybičkám se ještě vrátim v plánované diskusi o domnelé etice zabíjení tvorú..ty víš, se pak snadt zastav, dám ti echo, že sem ťe začal odhalovat, přesneji tvúj postoj v tomhlectom ohledu, a..nebraň se teď, posečkej na správny místo, i správny voka mih *ja ti dám biotop *toto nie je nehoda, ale úmyselná smrť, ?fakt dobré z odstupom času, možno preto, že toto mám vygumované, ha, dobré,nočo *klofneme mladuchy každého veku,?počuj, a to kedy bolo, há..? *v aute hukot JAKO kokot *tmavé cesty lemované.., krásne zakončenie /nielen/, krásna veta *vedľa šenku je diskotéka.., a opäť trefné a dóobreé *tip, za čo, si nechám pre seba Až do truhle! atď

Renas
31. 01. 2005
Dát tip
nadhľad nadhľad nadhľad

Renas
31. 01. 2005
Dát tip
aj ja: kurva, kurva, kurva nič ťažké na tom nie je a keby si ma videl pri počítači ako píšem reakcie na kritiky vedel by si, že nie všetko myslím vážne

Renas
31. 01. 2005
Dát tip
som hnusný, viem, ale niekedy si neviem pomôcť ak som niekoho urazil sorry

je to iba hra ...

Renas
31. 01. 2005
Dát tip
virtuálna realita

...prosim ta...ja ta mam v pazi...a nadhlad ma tiez... ...ale za tym co som napisal si stojim...

...ok..vymedzil si nove obzory trapnosti...ale v pohode...aj ja viem pouzovat vulgarizmy kurva...

Renas
28. 01. 2005
Dát tip
thanx

...toto je akoze fajn...

Renas
28. 01. 2005
Dát tip
...ty si akoze kokot?

Renas
28. 01. 2005
Dát tip
to máš za toho millera :o) freudova pečeň

jo

chaImin
25. 01. 2005
Dát tip
- čtení lze zpříjemnit vložením mezery za diakritiku - je to příjemný on-the-jablkoň-road-ský text s velmi dobře provedeným principem kořenění průměrnosti postřehy básníka - jestli z toho bude knížka, tak si ji koupím a budu ji doporučovat ***!

Skvělý!!!* A to jinak povídky vůbec nečtu ani ve své mateřštině...hudební vkus taky nemáš špatnej... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru