Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

All Your Bass

Výběr: Joe_Awful, Kid_A
27. 01. 2005
16
0
5379
Autor
45rpm

Jason Midrow, to neni stejný jako Obyčejnej Chlapík nebo Sráč Vod Vedle Co Pije Pivo Z Kelímku.

Jason Midrow je cool boy a jako takovej se netají slabostí pro tenký nitě a tlustý ksichty, kterym čistí zuby každý ráno na rohu první a druhý ulice. V sedm třicet vytahne roletu, udělá si instantní kafe, vyleje ho do hajzlu, strhne kolek z novejch cigaret, vyhodí je do koše. V sedm čtyřicet pět nabrousí nitě a kartáčky. V osm natočí z automatu v rohu jeho Teeth Saloonu pastu na devětačtyřicet kartáčků značky Už Zase. V osm patnáct přijde První Zákazník.

Jason v rukavicích masíruje odulý ksichty. Ze zubů seškrabuje povinnou desetinu milimetru Žlutýho Plaku ISO 123456.

Ve dvanáct patnáct odchází Poslední Zákazník.

Jason Midrow si sedne na jeho místo a hledí výlohou na Město. Měl by stahnout roletu a jít se domu recyklovat, ale dnes mu nějak neni dobře. Má depku.

Jason vstane a jde ke koši. Sáhne mezi odpadky, vyloví krabičku cigaret, zapálí si....

 

Jason Midrow, JKM (jako každý měsíc) 1221, rozsudek: nucené práce po dobu jednoho měsíce. Místo: Teeth Saloon.

Jason si odplivne: "Kurva."


assez
19. 12. 2005
Dát tip
hmmmmm.....dobre

kiksy
04. 08. 2005
Dát tip
jj dobré

Mám problémy, jak příjmout tuhle věc. Ne, že by se mi nelíbila, ale je to hozené jinam, kde buď neznám souvislosti, nebo se mi z vymyšleného trucu nechtějí hledat. Připomnělo mi to jeden nanuk. Barva, obal ... všechno dobrý, ale jak jsem odhodila dřívko, zapomněla jsem jeho chuť. Škoda toho.

45rpm
03. 05. 2005
Dát tip
Nehledej souvislosti. To by byla chyba.

myslel jsem jevgenije zamjatina, trapas )

Mam dotaz, skvele napsane, ale necetl jsi nahodou cingize ajmatova? je mu to dost podobne, pokud ne precti si to urcite se najdes. Btw precetl jsem te celeho, tahle je podle mne z tech nonsexy ta nejlepsi.

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
Žlutýho Plaku ISO 123456 - hahá, jsi strojař

45rpm
17. 02. 2005
Dát tip
A mnohem víc.

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
jestli si ze mě děláš prdel.. čvut-áku

Vespa
16. 02. 2005
Dát tip
Velmi, ty vole ty se měníš.....

45rpm
16. 02. 2005
Dát tip
Ale ne.

Vespa
16. 02. 2005
Dát tip
Jako na venek, myslim

jo, smekam, parada. tip

Empty
12. 02. 2005
Dát tip
Vivat Bukowski!:-)*t

pomíjivá
10. 02. 2005
Dát tip
hehe...no to je náhodou pěkná scifárna... čéče... to by byl hodně temnej příběh bejt to větší...žádnej dobrej konec, co? :-) *

45rpm
10. 02. 2005
Dát tip
Happy end is no end. Prostě život.

hmm...*

45rpm
09. 02. 2005
Dát tip
Já vim. Tahle neni moc povedená.

Já od Tebe nic jinýho nečetla, tak nemám srovnání, ale tohle mi přijde hodně dobrý...k próze se ale většinou vyjadřuju jednoslovně, neumím ji hodnotit :o)

45rpm
09. 02. 2005
Dát tip
Co je tohle za prózu?

no, na báseň to nevypadá a všechno ostatní je u mě próza...

45rpm
09. 02. 2005
Dát tip
Malé básně v próze?

Nicollette
08. 02. 2005
Dát tip
* * *

turandot
07. 02. 2005
Dát tip
Semínko moje--znovuzrozená volnovlásko. 45rpm--neřeknu, protožes mi neřek to s těma nitěma, voe.

ysalamiri
07. 02. 2005
Dát tip
tak tahle je asi tvoje nejlepší...super * jo a klub

Gillderan
05. 02. 2005
Dát tip
Nechci kritizovat styl, do kterého nepronikám ani palcem u nohy, ale proto, že ty do něj hrabeš oběma rukama... tip.

Bartolom
29. 01. 2005
Dát tip
Kurva práce.. *t

Semeno
28. 01. 2005
Dát tip
Až do kola. Vedlejším produktem je skvěle napsáno. Jinak mi to vytrhalo vlasy. * Michalko.

turandot
27. 01. 2005
Dát tip
tyjo. (zaraženě)(čtu to už chvilku a furt ňák nevim, jestli se mi to líbí nebo ne) mám z toho voči jak tenisáky. dobrý to je. nevim, co jinýho říct. jenom: jak se brousej nitě?

45rpm
27. 01. 2005
Dát tip
Řekni jen - I love you bab'.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru