Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O nočních motýlech

26. 01. 2005
11
0
7222
Autor
Kandelabr

Kolem kroužili noční motýli, takoví ti, co sedají za krk, naříznou kůži  a tenkým sosáčkem sají krev do svých bledavých průsvitných břich, která se pak barví do karmínova a jsou pak tak těžcí, že musí složit svá černavá křídla a slézt člověku po zádech, lezou mezi lopatkami, mají na to na nohách takové háčky, takže se drží dobře a ty křídla skládají tak podivně, na stranu, takže jimi občas člověka polechtají, a když se poškrábe na zádech, rozdrásá jim to napasené rudé břicho a rozmaže si svou natrávenou krev po zádech, motýl pak umře, ale vlastně když je noc a není nic vidět, není vidět ani ta smrt, takže to je jako by nebyla, což by bylo krásné, kdyby to platilo i pro člověka.
katugiro
07. 04. 2005
Dát tip
"Kolem kroužili noční motýli..." se tváří jako součást nějakého většího celku, v kterém bych to asi také mohl ocenit. Jako součást proudu slov, která dávají smysl, ale nevyžadují maximální pozornost. Jako samostatný útvar mi to nestačí.

Kytiii
15. 02. 2005
Dát tip
tohle se mi líbilo a moc... *

No těpic.... Poslechni, kluku, napiš taky něco blbého, ať si mohu zanadávat.... *t

alina
31. 01. 2005
Dát tip
no, když už tady reptají nad tím koncem, tak řeknu i to, co jsem si původně chtěla jen potichu pomyslet :o))... Pro mě je naopak těžce zkousnutelnej ten začátek.. to o tom, jak naříznou kůži a ssajou.. Ale zase chápu, že, kdyby se to odstříhlo, nebylo by to ono.. Jinak, naopak, mně se ta myčlenka, která se ubírá k tomu konci tohohle "vyprávění na jedno nadechnutí" neuvěřitelně líbí!!! Celé je to takové, řekla bych Kandelábrovské :o))........ /a to měla být poklona/! ..... ráda Tě čtu, Kandíku, fšáák víš!

angel1
28. 01. 2005
Dát tip
líbí se mi, ale doba, kdy jsem chtěla být Emília Marty je dávno pryč. Díky i za smrt T

Witch
27. 01. 2005
Dát tip
jako dílo mi to nepřipadá nejlepší.. ale myšlenka je to skvělá a nic bych si nepřála víc... tak za tu myšlenku *

Vespa
27. 01. 2005
Dát tip
To je velmi... povedený. Myšlenka je skvělá. Z obrazů, který text vyvolává mrazí. Jak sem řekla...velmi.

StvN
27. 01. 2005
Dát tip
Ty se asi hodně nudíš. A nebuď smutnej.

pozorovatel
27. 01. 2005
Dát tip
Konec se mi nelíbí. To s tím člověkem.

Plopez
27. 01. 2005
Dát tip
řikat těm sviním motýli je hodně eufemistický. Ale řeks to hezky.

Marty73
27. 01. 2005
Dát tip
Hezký až na ten konec. Ta úvaha mi přijde trochu slabší.

45rpm
26. 01. 2005
Dát tip
Zvládštní úsudek pro člověka...:-)

71_Art_72
26. 01. 2005
Dát tip
to je dobrý, ¨paralelní tip

Twiggy
26. 01. 2005
Dát tip
...zaujímavé... vlastne je to len jedna veta - to sa mi páči...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru