Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dalajlamovo poselství

09. 11. 2000
0
2
4719
Autor
pampelin

Jak jsem koupil,tak prodávám-ač nejsem nadšen připojeným letadlovým marketingem,myslím že něco(a to dost) na tom bude...

Dalajlámovo poselství Toto je poselství Dalajlámy k mileniu, stačí pár sekund na jeho přečtení a zamyšlení se nad ním. Mantra by měla odejít z vašich rukou do 96 hodin, takže nezadržujte si toto poselství a obdržíte velmi příjemné překvapení. Toto je pravda, i když nejste pověrčiví. NÁVOD PRO ŽIVOT 1.Vezměte v úvahu, že velká láska a velké skutky zahrnují velké riskování. 2.Když prohrajete, nenechejte si ujít ponaučení proč. 3.Držte se tří R: - Respektu vůči sobě - Respektu vůči ostatním - Responsibility - zodpovědnosti za všechny svoje činy. 4.Pamatujte si, že když nedostanete to, co chcete, je to někdy skvělý zásah štěstí. 5.Naučte se pravidla, abyste věděli, jak je správně porušit. 6.Nedovolte, aby malé neshody zranily velké přátelství. 7.Když si uvědomíte, že jste udělali chybu, udělejte okamžitě kroky k její nápravě. 8.Každý den buďte nějaký čas o samotě. 9.Otevřete svoji náruč změně, ale nevzdávejte se při tom svých hodnot. 10.Pamatujte si, že mlčení je někdy ta nejlepší odpověď. 11.Žijte dobrý, čestný život. Až potom zestárnete a budete se dívat zpět, budete se moci těšit z něho podruhé. 12.Milující atmosféra ve vaší domácnosti je základem vašeho života. 13.Při neshodě s vašimi milovanými, řešte pouze přítomnou situaci. Nevynášejte na světlo minulost. 14.Sdílejte svoje poznatky. Je to způsob, jak dosáhnout nesmrtelnosti. 15.Buďte jemní k Zemi. 16.Jednou do roka se vypravte někam, kde jste nikdy před tím nebyli. 17.Pamatujte si, že nejlepší vztah je ten, ve kterém vaše vzájemná láska je větší, než vaše vzájemné potřeby. 18.Posuzujte svůj úspěch tím, čeho jste se museli vzdát, aby jste ho dosáhli. 19.Přistupujte k lásce a vaření s hravou bezstarostnou odevzdaností. Pošlete tuto mantru e-mailem alespoň 5 lidem a váš život se zlepší. 0-4 lidem : Váš život se zlepší mírně. 5-9 lidem : Váš život se zlepší tak, že se vám začne líbit. 9-14 lidem : Obdržíte alespoň 5 příjemných překvapení v nejbližších 3 týdnech. 15 a více lidem : Váš život se prudce zlepší a začnou se vám plnit všechny vaše sny.

2 názory

pampelin
12. 06. 2007
Dát tip
Touché, řekl bych

johanne
12. 06. 2007
Dát tip
a věříš něčemu z toho - opravdově? nechci ti nic podsouvat, ale je tolik velkohubých lidí s prázdnou hlavou... myslím si, že dalajlama by s touto formou nesouhlasil a bylo by tak hezké, kdyby lidé občas vzali do ruky knihu a pokusili se vyčíst určitá pravidla z ní, než si je takto polopatisticky posílat

fox
18. 01. 2001
Dát tip
Katerinka: jo dik, ja jsem už to našel na netu, je to fakt šilené jak se tam k Němu chovali :( Líbil se mi ten kratký rozhovor mezi Dalajlamou a autorem toho članku.Jak se ho ptal na Kunduna, 7 let v Tibetu...

Katerina
17. 01. 2001
Dát tip
fox: taky tu powerpointovou verzi nekde mam, nekdo si s tim fakt dal praci :-))) byl to Reflex c.43/2000 (na obalce je ta kocka ze skupiny Texas)

fox
16. 01. 2001
Dát tip
Katerinka: je to v nejakem z poslednichcisel?jinak mi to asi uniklo.... jo a tahle zprava mi uz prislsla do mailboxu v anglictine i v spanelstine/jako prezentace v powerpointu/:)

Katerina
15. 01. 2001
Dát tip
Ja jsem zrovna cetla clanek v Reflexu o tom, jak Dalaljamu prijali na Slovensku a jsem v mirnem soku!! Proste trapas!!!

Šílená
14. 01. 2001
Dát tip
:o)díky- je tam hodně moudra ale z rozesílání jsme vyrostla:o) Byl jsi se podívat na Dalajlámu když byl teď v Praze?

clovrdik
06. 12. 2000
Dát tip
no jo, jenom nevím, co to má společnýho s Písmákem. Ale uvážím-li, kolika lidem jsi to vlastně poslal prostřednicvím Písmáka, tak to už jsi určitě vyhrál milión ...

Merle
10. 11. 2000
Dát tip
to letadlo na konci ignoruju, ale se zbytkem souhlasím...

:))) pěkné... Ale co když se mi plní sny i bez rozesílání 15 a více lidem ?

Katerina
09. 11. 2000
Dát tip
Ale muj zivot je dobry, kvalitu a naplneni si hlidam sama a delam to dobre!!! Sny se mi splnily jeden po druhem, uz se tesim az se splni ty dalsi a dalsi (nesnit je nebyt)... :-))

fox
09. 11. 2000
Dát tip
1.uvedomuju si, ale tezko se to praktikuje v realu 2.!!! 3.lehko se to rika, tezko se to plni 4.težké si uvědomovat stále.... 5.ano, vědět kde je hranice 6.no jo 7.no jo 8.to je snadné 9.těžký oříšek 10.mlčeti zlato 11.pravda 12.achjo, bohužel je to tak, je to základ 13.to se ví 14.tady na písmáku darmo mluvit :o) 15.no jo 16.pěkný bod 17.:o) tak to je 18.tak to je 19.huh Posílat to asi nemá smysl.Určitě nemá.Podle počtu zaslání doufat v zlepšení života,huh. Jinak myslím, že nejzajímavější je 1,3,11....

JiKo
09. 11. 2000
Dát tip
hmm tento dopis obletěl 6x kolem světa ....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru