Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nic není krásné

11. 11. 2000
2
0
2177
Autor
Kombajn

Já nevím, proč jsem to napsal, ale když už jsem to napsal, tak to mazat nebudu.

Nic není krásné Sedím v šeru pokoje, a cigaretě v popelníku zbývá pár sekund života. Nepláči pro ni, protože ona nebude plakat pro mne. Cítím svoji samotu i prázdnotu a je mi jako vyhozené slupce od banánu. Občas takhle k ránu. Občas mi tak bývá. A když pak už svítá, vypařím se ze světa kde jsem žil. A kde musím žít ve vzpomínkách pozůstalých. Proč mne nepustí do ráje ?
Někdy mívám velmi podobný stavy. TIP

Print
18. 12. 2000
Dát tip
*!

bobotic
16. 12. 2000
Dát tip
Dobrý - ostatní jsou sice nějak optimističtí, ale já bych jim nevěřil.

Merle
13. 11. 2000
Dát tip
Kovi: jde jen o úhel...

Grim
12. 11. 2000
Dát tip
Někdy stačí se jen dobře probudit...a seš tam!

Katerina
11. 11. 2000
Dát tip
Do raje te prece nikdo nemusi poustet, muzes tam jit sam :-))

Kovi
11. 11. 2000
Dát tip
Právě že všechno je tak krásné, že se ti to jeví neskonale hnusným... i mně... a pořád

JiKo
11. 11. 2000
Dát tip
... no ještě že máš tu cigaretu ... chjo !

J
11. 11. 2000
Dát tip
Pošli se do ráje a naplň se zevnitř. Vyjdi ven a otevři knihu, na kterou se zadíváš v nejbližším knihkupectví, třeba potkáš kouzlo. Nebo někoho, koho hledáš a ani o tom nevíš. Třeba.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru