Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

otázky

03. 02. 2005
5
1
3546
Autor
Heulwen

VÍRA
NOHY SI CMÍRÁ
V NÁDOBĚ S BENZÍNEM

LÁSKA
JE MUŠÍ KRÁSKA
ULÉTLA KOMÍNEM

ŠTĚSTÍ
DOSTALO PĚSTÍ
A ASI UMÍRÁ

ÚSPĚCH
PRÝ MÁ MOC NASPĚCH
A DVEŘE ZAVÍRÁ


Jak najít – kousíček pevniny na tomto světě?
Jak jít dál – nebát se že vlna tě smete?

Jak utnout – destrukci své víry ve svět a v sebe?
Jak najít – si anděla a mít s ním nebe?

Kde najít – pro svou tvář úsměv a cestu kudy jít?
Kde obstát – se svým skromným „já“ vyvstanout z peřejí?


Člověče, hledáš-li odpověď, vyraž na cestu.
Boty mít nemusíš – nepůjdeš k lesu ni městu.

Vše to, co hledáme, máme už odmala v sobě
a když to najdeme, bude hej i ve zlé době.

1 názor

Řízek
31. 08. 2010
Dát tip
dobře položený otázky

Heulwen
14. 02. 2006
Dát tip
Přesně tak, Gabrieli :)

Gabriel
09. 02. 2006
Dát tip
No to sme na tom asi stejne .. Ale nekdy vyjmecne to prijde jako vlna ni nevim odkud ,najednou na ni serfuju ze ani nestiham psat a kdyz neudrzim rovnovahu tak spadnu a mam treba jen pulku basnicky, ale na te vlne tam jsou myslenky s versemi skloubene tak ze ani nevim odkud se to ve me vzalo.Je to tak zvlastni ze ani nevim kdo jsme a jak fungujeme.

Heulwen
24. 01. 2006
Dát tip
Jezuita: Jaké výsledky máš na mysli např.? Mr_Neutron: To být já ráda. Gabriel: Díky, tím je poznamenána veškerá má "tvorba" :-) Ony se verše a myšlenky sklubují dost obtížně :-) Někdo tvoří verše a pak v nich hledá myšlenky, já opačně.

Gabriel
23. 01. 2006
Dát tip
Hm dobre ,positivni,moudre .. na to ze je ti 18 (to mela byt asi poklona :-) akorat ty verse odflakujes ,ale nekdy to jinak nejde

Jezuita
14. 04. 2005
Dát tip
Potom zbývá jedině přeměnit uloženou energii ve výsledky a bude to OK.

Heulwen
13. 04. 2005
Dát tip
Jezuita: Nikoliv, já už jsem patologická dost .-))

Heulwen
07. 04. 2005
Dát tip
Jezuita: Diky. Fuuj, esej, dneska jsem napsala šest stran a4 za dvě hodiny, jeste ted mam křeč v ruce :-))

Jezuita
07. 04. 2005
Dát tip
Potom doufám,že tato básnička není předzvěstí nějakých patologických změn.

Jezuita
05. 04. 2005
Dát tip
Zaujala mne dvojdílnost formy,otázky a odpovědi.Dokonce bych se odvážil říct,že ta báseň se blíží eseji.

Heulwen
12. 02. 2005
Dát tip
Canni: Děkuju, taky zdravím lumpíka! ;-) Benda: No, ja jsem si tu druhou pulku zpívala v dost pochybném rytmu (první slova něco jako výkřik), tak nevim, jetli vám to nevyplyne spíš jako kakofonie,když to nemáte s mým přednesem :-) Je to trochu jako u anglických písniček,kde mají v jednom verši slova dvě a v druhém dvacet přičemž všechna zkrátí nebo spolknou,že jim z toho vyjde krásný rým .-) Hanee: Děkuju ;-)

yoyo
03. 02. 2005
Dát tip
* dobrý

Elyanne
03. 02. 2005
Dát tip
Děs a hrůza.

Benda
03. 02. 2005
Dát tip
První půlka je výborná, druhá část mi příjde krapet násilná. Celkově ale moc hezký.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru