Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Pisen deste"

12. 11. 2000
1
0
2238
Autor
christi

Dest je krasny,nekdy smutny,ale i romanticky.

Kapky z nebe padaji, pisen deste zpivaji, vitr fouka lehce a me se ven nechce, z okna jen se divam s kapkami si zpivam.
Carodej
03. 03. 2001
Dát tip
:-))))))))))))))))

christi
17. 01. 2001
Dát tip
Chlastac:::Diky moc za uznani,jsem rada ze se libi.

Chlastáč
15. 01. 2001
Dát tip
Ha! Tak jsem si před chvílí četl jednu báseň plnou metafor, anafor, parabol, hyperbol, elips, přímek, křivek, atd. Ani netušíš, Christi, jak je ta tvoje báseň perfektní! TIP

Albireo
14. 11. 2000
Dát tip
To se stane každému, mne nevyjímaje. Vždycky musím přemýšlet, jestli patří mě nebo mně (tě nebo tobě) a když jednou nezapřemýšlím, je to špatně. A na monitor to nesváděj, všechny ty řeči o škodlivém záření monitorů jsou humbug podporovaný výrobci tzv. filtrů. Stínítko obrazovky vydává měkké rentgenové záření, které spolehlivě zadrží to sklo před ním a ekeltromagnetické záření, kterého je kolem plno a nikdo nikdy neprokázal, že by bylo škodlivé. A radioaktivní záření (alfa, beta ani gama) vůbec žádné, to by musel být vyráběn z něčeho jiného.

christi
13. 11. 2000
Dát tip
Mozna jo Kacko)

Albireo
13. 11. 2000
Dát tip
Když už jsme u toho, tak ještě lépe by vypadalo "a mně ven se nechce".

Merle
13. 11. 2000
Dát tip
ech, jo, za oknem v teplíčku a suchu se to déšť zdá romantickej... ale venku, v zimě a bez naděje na sucho či teplý šat, to se básničky nepíšou...

Katerina
13. 11. 2000
Dát tip
Albireo, mas pravdu, nechapu, ze jsem si toho genitivu nevsimla... asi uz blbnu... z toho radioaktivniho zareni monitoru... ach jo!!

Lyryk
12. 11. 2000
Dát tip
velmi tradičně o dešti, jen prvotní nápady, obrazy zatím bez úsilí..

Albireo
12. 11. 2000
Dát tip
Taková nezávazná veršovánka, ale milá. Připomněla mi kdysi dávno populární písničku: Šumění deště je písní mou, šumění deště je árií, šumění deště nad mou hlavou je lékem na mou melancholii...

Katerina
12. 11. 2000
Dát tip
a me ven se nechce Neznelo by to tak lip???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru