Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

karavana

05. 02. 2005
1
0
4202
Autor
jorel

*

prázdnou krajinou
karavana míří v dál
nikdo neví kam

*


Taiko78
07. 03. 2005
Dát tip
jedno z málá tvých hajku které se mi moc nelíbí, nesedí poslední ř.

Emmet_RAY
11. 02. 2005
Dát tip
jorel - nebudu to psát dvakrát, takže koukni sem brouku http://www.pismak.cz/index.php tam máš vysvětleno co je to haiku a proč věc s českýma slabikama 5-7-5 ani haiku nikdy být nemůže

Emmet_RAY
11. 02. 2005
Dát tip
eh sorry - zapomněl jsem že tady na Písmáku nejde posílat odkazy

jorel
10. 02. 2005
Dát tip
k diakritice> pisu pouze z internetovych kavaren. muj komp neni napojen na net, takze ne kazdy muze psat jak by chtel (a to ani, kdyz za to plati .o) k haiku>prazdna krajina jasne vyjadruje zasazeni do prirody (pokud mi tu nikdo nechce tvrdit, ze o pousti ci nahornich planinach, kde je pocasi furt to stejne nejdou psat haiku), ze ma i metaforicky vyznam uz radsi ani nedodavam... co treba asociace> prazdna krajina - prazdna mysl; karavana - myslenka atd. nehodlam vypisovat navody ke cteni svych dilek, jenom me zarazi, ze melkost jejich interpretace. vzdyt je to proboha jen 17 slabik, co pak stekni ctenari delaji u komplexnejsich a hlavne obsaznejsich del skutecne kvalitnich autoru?

Emmet_RAY
05. 02. 2005
Dát tip
není to haiku

Emmet_RAY
05. 02. 2005
Dát tip
já bych holt raději nazýval věci pravými jmény ;-)

pozorovatel
04. 02. 2005
Dát tip
hm

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru