Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O kroxemblatu

06. 02. 2005
3
0
6556
Autor
Kastel

vůbec si nemyslím, že je to originální - je to o ničem - ostatní by mohla osvětlit moje „kritika“ u autorky Bosi – báseň Maska

Je černý jak noc je býlí jak papýr

Možná je obylý možná je tapír

Možná je ve vodě možná je ve vzduchu

Jenom ho nevnímáš – možná má poruchu…

Ty nebo on – a nebo oba

Anebo nikdo – jen brousý nás doba

 


Figo
19. 04. 2006
Dát tip
Nevím co to je "kroxemblat". Já jsem mladý a nezkušený...

podezdívka
07. 02. 2005
Dát tip
posýlam typ*

Kastel
06. 02. 2005
Dát tip
...mimochodem - jednu hrubku tam mám :o)

StvN
06. 02. 2005
Dát tip
Tak a všechno, co jsem dodneška věděl o pravopisu, jsem zapomněl. Brousí nás doba je dobrej výraz, porucha nesedí a zbytek bez doteku.

Kastel
06. 02. 2005
Dát tip
StvN - dík za odezvu - po přečtení tvé věty - "Přemejšlel jsem, že bychom mohli vytrhat pár pražců nebo postavit pyramidu z kelímků od meka na střeše pankrachausu" myslím, že rozumíš:o)

StvN
06. 02. 2005
Dát tip
Jo tak takhle asi jo.

lektr
06. 02. 2005
Dát tip
dobrí....

absurd
06. 02. 2005
Dát tip
brousí nás doba je dobrý.jinak ne

slonovina2
06. 02. 2005
Dát tip
moc se hodí na zdejšího...gurmána...poetika tam tedy není, ale je tam hodně cítit Lyryka..ku památce Chroustjazza...tip

slonovina2
06. 02. 2005
Dát tip
nanazval bych to zaslepeností...drzostí....určitě...tohle je neuvěřitelnej případ...osobní vlastnictví...čeho..x.Vás...Já ohejbat se nebudu...na kulturu si posvítíme více...granty nebudó...a v tom je internetová komunikace úžasná....

Kastel
06. 02. 2005
Dát tip
...začínáte mě bavit :o)

slonovina2
06. 02. 2005
Dát tip
Jenom ho nevnímáš – možná má poruchu… Ty nebo on – a nebo oba Anebo nikdo – jen brousý nás doba lépe to napsat nejde posílám av. L.

StvN
06. 02. 2005
Dát tip
Já už ty avíza nechci. Sakra. Jak ženský, furt se štěkat.

slonovina2
06. 02. 2005
Dát tip
pravda, každý do své kukaně...a to je konec poezie x diktatura

StvN
06. 02. 2005
Dát tip
Ale hovno kukaň. To jen ty si asi myslíš, že jsou jen dvě možnosti. Ovládat nebo být ovládán. Tady nejsme na vojně. Jestli jenom trochu ctíš umění, pak nejsi otrok nikdy a nikde.

Kastel
06. 02. 2005
Dát tip
...poetika - ano X ne, líp to napsat nejde, bez doteku, jinak ne - díky díky - přesně proto jsem to psal - ještě pár očí by to chtělo :o)

slonovina2
06. 02. 2005
Dát tip
Ale hovno kukaň...kdo nemá smysl pro humor..nemá psát a číst obzvláště dohlížet ..to rozhodně né,... nikdy jsem se osobně do podobných věcí na písmáku nepouštěl (to dělám jinde..a máš pravdu, že se to s uměním 21.sto. moc nesnoubí), ale tahle věc se musí náležitě vyšetřit...StvN.Doporučuji studovati zvláště historii...tě poučí a podobné...že básník psal většinou do šuplátka, asi nechápeš proč! PS: moc se toho v lidech nemění....proto je třeba uržovat demokratičnost v literatuře....bdít, být pozorný, rozeznávat..a na internetu nejvíce..(to neznamená, že obhajuju nějaké dadaistické výpady..když nejsou podležené faktickou stránkou věci..)

slonovina2
06. 02. 2005
Dát tip
to je pravda...jdu dolu a omlouvám se Kastelo!

StvN
06. 02. 2005
Dát tip
Já ti rozumim. Z tvého pohledu je tvé jednání opodstatněné a nelze proti němu nic rozumného namítnout. Mě ale udivuje, že se do určitých pří dostávají pouze určití lidé. Pak docházím k závěru, že jádro pudla, čili problém, netkví ve špatném zákoně nebo tak něco, ale v člověku, který se s ním potýká. Suma sumárum, ty nejsi schopen tento problém vyřešit, protože tvá přirozenost řešení nenabízí. Jediné by bylo zrušit úplně to, co tě přivádí ke vzdoru.

Kastel
06. 02. 2005
Dát tip
...no dílko je možná mnohasmyslné až nesmyslné, ale je fakt, že netuším o jaké bojiště se aktuálně jedná - ale jak vidno i výstřel ze vzduchovky může být záminkou pro vyvolání ňadrrné války - to je život - mezi mikro a makrosvětem není rozdíl

slonovina2
06. 02. 2005
Dát tip
Ka.:doporučuji se podívat dolů na dílko: Omluva Lyrykům... S.: Studuji politologii, jsem straník a moc dobře vím, co je potřebné dělat....jestli si představuješ svět jako ideální planetu, tak se moc koukáš na TV!?. Někdy bohužel musíš dělat věci, do kterých se ti vůbec nechce...pro sebe, lidi co máš rád a děti co tu budou po tobě...viz. tento případ

StvN
06. 02. 2005
Dát tip
Svět je mi hřištěm a já jsem dítě. Nevidím ho ideálně. Nepředstavuji si ho. Prostě v něm jsem. Nepatřím k těm, co by měli chuť měnit pravidla. Patřím k těm, kteří se podle nich učí žít, jak nejlépe to jde, kteří se je snaží využívat ve svůj prospěch. Nějaká pravidla být musí a jestli studuješ politologii, musíš vědět, že nelze dosáhnout shody.

Kastel
06. 02. 2005
Dát tip
...letmá odbočka - slo. to fakt jde - studovat politologii a bejt straník a ještě poeta ?

slonovina2
06. 02. 2005
Dát tip
to je pravda, ale proti tobě....jsou mnohé názory..proti kterým musíš trvale bojovat...a cítím to jako svoji povinost..

StvN
06. 02. 2005
Dát tip
Jasně. Člověk vlastně musí bojovat neustále. Mi se to nelíbí, tak se tomu snažim vyhýbat.

Kastel
06. 02. 2005
Dát tip
souhlas - jen je otázkou, zda-li vítězství (bojuješ-li, předpokládám, že že chceš zvítězit) mají smysl - každému vítězi rostou noví "nepřátelé" - proto jsou boje nekonečné - ale to už je příroda - nejde o podstatu pokud jí není ego (a vono nejspíš je)

slonovina2
06. 02. 2005
Dát tip
souhlas...je to asi o tom, kolik neideálních lidí potkáš, pak to bereš troch z jiného úhlu

StvN
06. 02. 2005
Dát tip
Tak gut, pánové. Mějte se. kastel, sorry za ten pokec.

Kastel
06. 02. 2005
Dát tip
...docela kultivovanej závěr - takže naopak dík a mějte se.

slonovina2
06. 02. 2005
Dát tip
pló

Kastel
06. 02. 2005
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru