Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Literární květen

07. 02. 2005
0
0
3796
Autor
drfaust

škoda, že už se tam věkem nevejdu:))

Literární květen

 

 

 

Studenti Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně vyhlašují 4. ročník literárního festivalu Literární květen, v jehož rámci bude probíhat literární soutěž. Soutěž se koná ve dvou kategoriích: próza, poezie – tématem je Holanův citát: …neboť i andělé jsou lakomí. Podmínkou účasti v soutěži je: věk do 26 let, prezenční studium na jakékoli ČR či SR. Vítězové budou vyhlášeni v rámci onoho festivalu, který se koná 24. 5. – 27. 5. 2005 ve Zlíně. Uzávěrka pro přijímání soutěžních příspěvků je 15. 3. 2005.

 

 

Více na www.literarnikveten.cz .

 

 

Kontakt na organizátory:

 

Marek Adamík                             Nikola Synek

732 853 233                               608 378 274

 

Inzerát naleznete též v časopise Host 01/2005.


sidonia
09. 02. 2005
Dát tip
tý jo efemkáčko pořádá něco takovýho? a jak to, že to nejni nikde po školách vylepený? teda ne že bych se jako chtěla účastnit, já jen, že sem o tom vůbec ještě neslyšela...

djPes
08. 02. 2005
Dát tip
drf-proto jsem sem dal ten link

gabio
08. 02. 2005
Dát tip
vzhledem k tomu citátu ti to dám do klubu, třeba si tohop všimne víc lidí

djPes
07. 02. 2005
Dát tip
Písmáci určitě nejsou, co se týká andělů, lakomí. Neustále jich totiž přibývá.

drfaust
07. 02. 2005
Dát tip
:)) počkej počkej:)))

Makča
07. 02. 2005
Dát tip
andělů tři prdele a další se hledají:-)

drfaust
07. 02. 2005
Dát tip
djP: chtěl jsem sem dát seznam děl obsahujících anděli v názvu, jenže... uf.... jejich určitě několik set...

podmínky bych splňovala...když já ale znám jen jednoho anděla...žije v moři, má chaluhový křídla a občas na nich přinese déšť nebo sníh...no, do května času dost, uvidíme...:o)

drfaust
07. 02. 2005
Dát tip
nikoli do května, do 15. 3.! Tý jo a teď koukám... 15. 3. má majda narozeniny, bude jí 26... celkem smutný datum v dějinách:))

hmm...tak to nevím, jestli nějakého anděla potkám...a ještě navíc lakomého...i když ...teď mě napadá...ta paní doktorka na pohotovosti se jmenovala Václava Andělová...a moc mi nepomohla... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru