Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O druhém světě

08. 02. 2005
4
0
4859
Autor
Kandelabr

třetí a poslední na jeden nádech

Kolem krouží létající ryby, vychutnávají si krátký let a pak, když se zase zanoří dolů pod hladinu, kličkují mezi posledními bublinkami vzduchu opouštějícími plíce tonoucího, který se už nezmítá, plave tiše a klidně, sám od sebe a jeho oči nemrkají, jsou velké a  jasné, jako oči těch ryb, které mají také dovoleno na chvíli nahlédnout do jiného světa, ale jen krátce, cena může být neúměrně vysoká, ovšem pokud neobjevíte, že ten druhý svět je pro vás vším, to pak ta trocha vzduchu, která schází či přebývá je směšně nízká mzda a navíc, nelze neodolat, je-li člověk vzdálen jen jeden výdech od ráje.
katugiro
07. 04. 2005
Dát tip
trochu jako s motýlem, ale horší, komplikovanější, míň plynulá věc...

Kytiii
15. 02. 2005
Dát tip
nemám slov *

Witch
14. 02. 2005
Dát tip
nějaký malinkatosti by se asi daly vytknout.. no ale.. mě se to líbí a to mi stačí *

angel1
11. 02. 2005
Dát tip
nesedí mi :nelze neodolat já nemohu odolat, jsem-li kousek od ráje

Jo, taky mám pocit, žes užil nějakých nedovolených prostředků... :)

Kandelabr
09. 02. 2005
Dát tip
paradentozní...to se mi líbí...i když to asi nebylo myšleno jako pochvala ne ne, já nasávám jenom inspiraci :)

alina
09. 02. 2005
Dát tip
uuuufffffff... no, ty mi dáváš, kandeee :o)

Alojs
09. 02. 2005
Dát tip
Nastartoval jsi zvláštní druh povídek... počkej! Je tohle vůbec povídka? Mě se moc nezdá, promiň.

Brunhilda
08. 02. 2005
Dát tip
podobny veci pisu v ozralosti :o) btw kandelabr je uplne perfektni slovo, hned po šišmovi

Embriott
08. 02. 2005
Dát tip
Je to pro mě trochu paradentózní dílo.. viklá se.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru