Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Měkký jak strach

14. 11. 2000
5
0
2933
Autor
Vyjan

měkký jak strach když kořil se bohu když ležel na trávě a naslouchal dalekým mořím když vstal a vydal se k horám s rukama padajícíma až na dno pekla
Abyss
16. 09. 2003
Dát tip
super!

II*II

Janis
02. 06. 2001
Dát tip
******!

hermit
16. 04. 2001
Dát tip
*************************** střelba a sledy tanků slov drtí mý zákopy

Open
24. 01. 2001
Dát tip
Jsem tam taky.Dík.

Silly
09. 12. 2000
Dát tip
v tom případě je to báseň pro nás, a proto je mi sympatická.

Silly
08. 12. 2000
Dát tip
tuhle báseň se mi nedaří rozluštit do hloubky tak, aby vydala jasné svědectví... ale obrazy jsou nádherný, miluju hory a trávu... :-)

Vyjan
08. 12. 2000
Dát tip
silly: To je dobře. Tato báseň vydává pouze nejasná svědectví. Každému čtenáři to, které mu přísluší.

Miroslawek
01. 12. 2000
Dát tip
Docela dobré, zvlášť poslední sloka mne oslovila a uchopila rukama padajícínm až na dno pekla, u těch dvou předtím mi přece jen něco schází ... možná obraznost, kterou jsem našel na konci.

Tynic
23. 11. 2000
Dát tip
No Vyjane...s těmi rými a verši máš tak trochu pravdu...stalo se ovšem zvykem, že na Psímáku se do veršovaných píšou rýmované :o) To jsi ale nemohl vědět... K básni : Malinko mi vadí slůvko měkký ( i když správně napsáno :o) ... určitě bys vymyslel daleko zajímavější, než jen měkký... Malinko to úrveň básně srazilo... Ovšem celá báseň je ve struktuře děje dokonale podaná a závěrečná metafora je přímo brilantní... Kdybych nebyl offline tak tipuju...

Vyjan
20. 11. 2000
Dát tip
Chyba není u mě, ale ve špatném pojmenování kategorií: veršovaný, to znamená psaný ve verších - i ve volných verších. Název kategorie by měl tedy znít lyrika rýmovaná. Já sám osobně ve verších píšu: to je to rozepisování textu do krátkých řádků na základě kriterií nejen rytmických, ale i významové struktury.

Vojtek
19. 11. 2000
Dát tip
Nevidím zde nic veršovaného...

hermit
16. 11. 2000
Dát tip
Perfektní. Není co dodat, jsi dobrej.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru