Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Evanescent miscue

14. 02. 2005
8
0
3299
Autor
45rpm

"Že jsem se s tebou jednou vyspala neznamená, že to udělám znovu."

"Ale Jitko!" Miloš ji objal kolem pasu.

"Možná jsem opilá, ale nejsem blbá."

"Ale Jitko!"

"Dej mi pokoj." Jitka zavřela oči.

Miloš ji hladil po ňadrech. "Jitko, Jituško," šeptal.

 

"Tady ne," okřikl je Ondra. "Nejsi tu porvý," řekl a podal Milošovi krabičku kondomů.

"Vpohodě. Trefim. Je tam někdo?"

"Už jsem tam poslal asi pět lidí."

Miloš se usmál. "Pojď," vzal Jitku kolem ramen. "Ukážu ti kamarády z Prahy."

Došli do zadní části bytu. Na dveřích kolečko se šipkou a křížkem. "Počkej tady," řekl Miloš a otevřel dveře. "Hned jsem tu."

 

Šel do koupelny. Koukal do zrcadla a močil. Ušklíbl se na krabičku kondomů. "Seru," odfrkl si a spláchl je.


Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
moc cool t*

klipeto
21. 02. 2005
Dát tip
:))

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
bezva

45rpm
16. 02. 2005
Dát tip
Tak to si počkej, jak se to bude vyvíjet. Možná se poblinkáš.

45rpm
16. 02. 2005
Dát tip
No jo a já přitom netušim, o co jde. Možná na to kouknu. Nevim, jak můžu zajít daleko, ale pokud vydržíš tak půlhodinky, dodám další dílek.

Vespa
16. 02. 2005
Dát tip
ježiš

Andulka
15. 02. 2005
Dát tip
zase....kousek vypada fajn... Ale v tomhle pripade by je chtelo vsechny vymazat a dat jako jedno dilko....aby se na to jeden mohl podivat jako na vetsi kus celku, kdyz uz ne na celek jako takovy. Podle me to bude umeni dat to cely dohromady....protoze to muze dopadnou jako velmi laciny text.....anebo z toho muze byt vazne neco dobryho...Pamatuj vseho moc skodi. Pouze eroticky charackter je malo....musi mit taky dusi....a mel by byt balancovanej....A na to je prave treba vetsi kus textu....aby to ctenar mohl posoudit....:-)

45rpm
15. 02. 2005
Dát tip
Myslim, že to bude sedět.

Krokodýl
14. 02. 2005
Dát tip
No,tos mě teda dostal....Já jsem Jitka :-)) a můj expřítel byl MIloš....naštěstí jsem s ním nespala...Díky Bohu :-)) Hezky napsané hnusné téma

pomíjivá
14. 02. 2005
Dát tip
uff :-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru