Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bůh - žena

16. 11. 2000
0
2
5309
Autor
deSade

Co kdyby se Bůh stal ženou, rozumem či mozkem nedotčenou ? Co dělal by, mít v hlavě jeskyni ? No,asi by se líčil. A vařil v boží kuchyni.

2 názory

Dodola
14. 11. 2016
Dát tip

Kdyby se Bůh stal ženou,

znovu by nás v bolestech rodil (Gal 4,19)

jako matka by nás choval v náruči (Iz 66;12,13)

to by bylo slabé

(řekl by deSade)


No jo no, pravda se nelíbí... :-)))

Mám na to stejný názor jak maty. hezky zpracované - vtipné. Ale když se člověk zamyslí, řekne si "co ten musí být za člověka...".

Zarazuju do klubu, protoze chci, aby nekdo protestoval :-)

Dejf
16. 04. 2003
Dát tip
Pěkně napsané, "malinko" šovinistické, ale pěkné ...

Mrkvička
09. 01. 2003
Dát tip
Píšeš ženám tak krásné básně, a pak napíšeš tohle...no jo no... člověče člověče.

suvicka
05. 12. 2000
Dát tip
Šílka - no paráda! DS - mám či nemám Ti věřit s tou nadsázkou :c) ViP - tos teda něco vypustil, experte, ale budiž, máš divokou představivost.

Ariel
22. 11. 2000
Dát tip
Bůh, když stvořil muže, v podstatě jen žertovala!

PetrViP
18. 11. 2000
Dát tip
K: bohéma! já např. do hospody skoro nechodím a pivo nepiju:-)

PetrViP
18. 11. 2000
Dát tip
avíza

Vojtek
17. 11. 2000
Dát tip
A Bůh stvořil člověka, Satan si pokelpala na čelo... :-)

PetrViP
17. 11. 2000
Dát tip
né, víš Š. - já si takhle klidně Boha dokážu představit...:-) (ajajaj, co jsem to zas vypustil...)

deSade
17. 11. 2000
Dát tip
Petře,dík :-))

Katerina
17. 11. 2000
Dát tip
Silena!!! Silena!!! Silena!!! To je ono!!! To!!! Je!!! Ono!!!

maty
16. 11. 2000
Dát tip
Dobrý nápad,ale lituji tě,že máš tak pitomý názor na ženy

Anonym
16. 11. 2000
Dát tip
Za tohle tě jednou některá ukamenuje... Věřím, že s tím, cos napsal, se docela neztotožňuješ, protože jestli jo, tak mi nezbývá, než souhlasit s matym.

PetrViP
16. 11. 2000
Dát tip
je vidět, že tě ten gympl zmáhá:-), já myslím že to je ok:-) (jinak se samozřemě nelze divit ženám, které tě budou chtít ukřižovat:-)

deSade
16. 11. 2000
Dát tip
samozřejmě,že to je nadsázka!

Katerina
16. 11. 2000
Dát tip
jdu si pro dlazebni kostku!! nadsazka - nenadsazka!!

Šílená
16. 11. 2000
Dát tip
:o)! samozřejmě je to jen nadsázka...ale já prostě musela naznačit i tu druhou stranu mince... Co kdyby Bůh se mužem stal rozum v hospodách prochlastal Co dělal by mít pivní mozol? no asi by se válel a čet noviny a označoval by se za hlavu Božské rodiny. :o)! ...že pozdravuju tu dobrou duši která ti vaří:o)!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru