Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bledé popoludnie

23. 11. 2000
13
0
6509
Autor
Bix

bola som sama a byt ma zaskočil svojím tichom bledý odtieň dňa ospalé popoludnie som sebe dávno známa odznela ozvena krokov v záh(r)ade prázdnoty nuž zošuchli sa veci popadali na zem aby oživili ticho bytu čudne vlastné a napísali buchotom čudné bledé básne
pampelin
17. 12. 2003
Dát tip
*

Bix
04. 01. 2003
Dát tip
Jasné, že sa pamatám...aj pamatám aj, že je to Tvoja obľúbená :o) Ešte stále ?

Bix
04. 01. 2003
Dát tip
spomínam si na náš prvý telefonát ohľadom stretnutia v Bratislave, aj niekde mám prvú SMS, čo som Ti písala a úplne Ťa vidím, ako sedíš na schodoch na stanici a čuduješ sa nad prekrikujúcimi sa zmatenými šibnutými písmačkami :o)))

Mythus
31. 12. 2002
Dát tip
nostalgia:) pamätáš, keď som ti poslal prvú spravu...? dokelu, je pekné si zaspomínať.

BooB
12. 04. 2002
Dát tip
niektorí ľudia znášajú samotu ťažko - je to zvláštne, ale z tejto básničky na mňa dýchol jemnulinký optimizmus - a to ja veľmi rád :) = optimistický tip

vero
11. 04. 2002
Dát tip
je peknučká. Ticho vie byť občas aj oslobodzujúce...*

Bix
30. 01. 2002
Dát tip
Ja osobne som vždy túto báseň považovala za slabšiu, ale ako vidíš, pepuľo, tu na písmákovi sa jej dostalo celkom príjemnej obľuby... Je to stará báseň, vtedy som sa v genitívnych metaforách priam topila a v zbytočných časticiach a podobne - detto. Ale ďakujem - je to konštruktívne :o)

Pepo
29. 01. 2002
Dát tip
Bixi, môžem? Zbavil by som sa genitívnej metafory "v záh(r)ade prázdnoty". Možno by sa dala nahradiť niečim hutnejším. A tiež by som asi vynechal "nuž" na začiatku ďalšej slohy. "bytu čudne vlastné" ??? Posledných dvoch veršov sa chytám viac. Prichádzaju s riešením, dávajú smer básni. Sú srdcom, nie chvostom.

Naso
07. 12. 2001
Dát tip
byt ma zaskočil svojím tichom ... a ty si zaskočila mňa. Touto básničkou. ktorú som ešte nečítal predtým. Yeah... T.

Junkie_23
29. 09. 2001
Dát tip
och tak toto je great

HH
30. 11. 2000
Dát tip
Je to na tip, jak jinak.

:o))) Bixi, keby som mohla dám Ti sto tipov za túto báseň. Si mi čoraz bližšia :o))

Uch, to písala Silvinka :o))

Vlk
24. 11. 2000
Dát tip
Vaú, na Slovensku jsou smutné vlčice.. :-)))

Sadaf
23. 11. 2000
Dát tip
Bix, to je tak krásně smutné, že až přijdu do svého prázdného bytu, tak si na Tebe vzpomenu a bude mi (snad) líp...

hermit
23. 11. 2000
Dát tip
Ano, líbí. *!

Vio
23. 11. 2000
Dát tip
dnes se domů nevrátím... nepříjemné asociace... ... skvělá báseň... TIPík

Print
23. 11. 2000
Dát tip
*!!!

Miroslawek
23. 11. 2000
Dát tip
hmmm, každý jsme jiný a přece ... některé pocity jsou u všech tak stejné ...

herila
23. 11. 2000
Dát tip
Už vím, proč padají předměty - aby nebylo ticho. Pěkná báseň - a ta myšlenka!

Bix
23. 11. 2000
Dát tip
Hm, veľmi ste ma povzbudili, :o) O tejto básni som nemala až takú vysokú mienku, tak vaše tipíky boli príjemným prekvapením...:o) Ďakujem !! Ticho je totiž niekedy neznesiteľné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru