Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Princezna"

17. 11. 2000
6
0
2683
Autor
christi

Je to moje basen a to se proste pozna, mozna pro nekoho blbustka, pro nekoho poezie a pro nekoho text pro pisnicku. Mozna to i bude pisnicka. Uz mi funguje i diakritika,takze to snad bude i lepsi zazitek.

Kdopak mě snívá teď, když né ty, znáš už mou předpověď, tak proč mé sny, snívají co nemají. Chci být tím kým nesmím, snad tvá princezna,možná jen pták, chci být tím kým nesmím, chci létat ke hvězdám,chci snít jen tak. Kdopak mě líbá teď, když né ty, znáš už mě nazpaměť, tak proč mé rty, líbají co nemají. Chci být tím kým nesmím, snad tvá princezna,možná jen pták, chci být tím kým nesmím, chci létat ke hvězdám,chci snít jen tak. Kdopak mě hlída teď, když né ty, znáš už mou odpověď, tak proč mé dny, hledají co nemají.
Ribi
19. 11. 2001
Dát tip
tak princezna ... tak chjo ... tak proč ... když né ty

jester
23. 03. 2001
Dát tip
ano, vylozene na pisnicku.. a hezkou.. pokud by ta melodie mela stejnou uroven.. TIP.. as nedekuj za nej..))

Bix
10. 12. 2000
Dát tip
Astalavista - mňa napadlo to isté ( Olympic ), ale nevadí...je to ľahúčke...

Rastin
01. 12. 2000
Dát tip
Helčo: dlouhá nota tam bude určitě. Ale mě se to "né" líbí i napsané. Je v tom zřetelný "feeling" A jako text na song - super. TIPuji

christi
01. 12. 2000
Dát tip
Rastin:Diky moc. Helca: I tobe moc diky.

Helča
23. 11. 2000
Dát tip
Mě se to taky líbí. Ale taky se mi tam nezdá to "né" - možná, že tam bude dlouhá nota, ale napsané to vypadá divně. I tak TIP

Astalavista
18. 11. 2000
Dát tip
Milá Christi. Já přeci nenapsal, že to je stejné. Pouze mi začátky slok evokovaly tohle píseň...

christi
18. 11. 2000
Dát tip
Astalavista:S tim si nelam hlavu,je to takove,jake jsem to citila.I tak ti diky)

Albireo
18. 11. 2000
Dát tip
Christi, většinou ke Tvým básničkám mívám nějaké výhrady, ale teď smekám. K citu jsi přidala formu, které snad není co vytknout. Naprosto zasloužený TIP

christi
18. 11. 2000
Dát tip
Albi:Dekuji moc)

Hopeless
17. 11. 2000
Dát tip
Já doufám, že to jednou najdou. I když nemají (snad právě proto). TYP !

Grim
17. 11. 2000
Dát tip
Jenom se mi trochu nezdá to dlouhé "né". Jinek se mi to líbí...A proč hledáš, co nemáš?

Astalavista
17. 11. 2000
Dát tip
Líbí. Ale... Znáš ten známej song od Olympicu? Kdo tě líbá, když né já, kdo tě mívá když né já, okno v přízemí je zavřené i dnes lásko má.......

christi
17. 11. 2000
Dát tip
Astalavista:Jiste ze ho znam velmi dobre,mozna je to podobne,ovsem ne stejne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru