Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtvrtek - hlava jako střep

17. 02. 2005
5
0
2647
Autor
REDH0T

...hlava mě dnes bolí jako střep. Každou středu si chodívám sednout na trochu toho dobrého vína s princem Siddhártou. Stejně jako včera, již po tři tisíce let. Večer plný hovoru, jemného pošťuchování, trochu toho vína popijeme a rychle domů. Žádné dlouhé vysedávání. Mám ho rád, starého bracha. Zná jako já odpověď na každou otázku a co neví, odbývá jen slovy - o této věci jsem nikdy nemluvil...

 

Včera jsme se svářili, kdo že vstřelil vítězný gól Československé socialistické republiky na mistrovství Evropy v kopané v roce 1976 v Bělehradu. Siddhárta vsadil osmset tisíc Tibeťanů na Ladislava Jurkemika a já proti tomu položil sedmset tisíc Italů na Antona Ondruše. Shodli jsme se jen na skutečnosti, že to bylo v pátém kole penaltového rozstřelu... 

 

Dál si mele každý svou. Já chci po něm hlavu 800.000 Tibeťanů a on po mně Italy. Každý máme svoji pravdu...

 

 

 


inlajn
17. 02. 2005
Dát tip
...taky sem se -v ne- díval na P/anenku, dobrej nápad, a tohodle prince můžu dycky, jen nevim, esi bych s nim šel(chodil) na víno...asi podle toho, v jakym životnim vobdobí by se právě nacházel...

alina
17. 02. 2005
Dát tip
:o))) cvočku

John_Ceder
17. 02. 2005
Dát tip
tohle dokáže napsat kdokoliv..stačí si jen sednout ke klávesnici..a psát..pro mě jako čtenáře to nemá žádnou hodnotu..

Evička
17. 02. 2005
Dát tip
:-)) Sokolíku! *

FatalError
17. 02. 2005
Dát tip
Sice by to dokázal napsat každej, ale koho by to napadalo?

Elyn
17. 02. 2005
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru