Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Evanescent misdirection

Výběr: Kid_A
19. 02. 2005
5
0
3964
Autor
45rpm

Miloš bloudil noční Prahou. Topil se v hledání smyslu kroků. Byl jako Šalamoun. Bolela ho hlava. Z předešlé noci vystřízlivěl. Cítil se klidný. 

Před Masaryčkou zahnul do boční ulice. Nechtěl se setkat s Radimem, který tam určitě nabízel kradené foťáky. Prošel parkoviště. Minul pasáž divadla Archa. Blížil se k Florenci. Za McDonaldem vylezl po schodech na magistrálu. Vydal se směrem k řece, na Štvanici. Na Vltavské sešel na nábřeží a podél řeky několik hodin pokračoval až na Smíchov. Vystoupal na železniční most. Nad Vltavou se tyčil Vyšehrad. Tam by mohl přespat.

 

Jedoucí vlak rozklepal celou konstrukci mostu. Miloš stál opřený o zábradlí. Tělo se mu chvělo. Dokouřil. Kolem šli dva týpci.

"Nemáš čutku?" řekl jeden. Miloš vytáhl krabku, ale v tu chvíli mu druhý vrazil pod krk jehlu.

"Naval, co máš," řekl. Miloš pozvedl ruku s krabičkou cigaret.

"S tim di do prdele." Krabička skončila v řece. První ho začal prohledávat.

"Nic nemám," řekl Miloš. "Možná pár drobných, ale to vám za to nestojí."

Druhý ho natlačil zády na zábradlí. "Zmlkni," řekl. "Klíče," pokračoval, "kde bydlíš?"

Miloš ukázal hlavou směrem k Vyšehradu.

"Ty vole," vykřikl první a zíral na volně visící jehlu z Milošova krku.

"Kurva, do prdele," pokračoval druhý.

Miloš se smál za mizejícími těly. Vyndal jehlu a hodil ji do řeky. Na nebi svítil žlutý měsíc.


Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
týýýjo, já sem celkem napnutá.... moc dobře píšeš t*

klipeto
22. 02. 2005
Dát tip
hmm, já jsem teď asi taky mimio tu jehlu. až to bude celý, tak si to přečtu znova všechno a třeba mi to dojde

45rpm
22. 02. 2005
Dát tip
Souhlasim.

45rpm
21. 02. 2005
Dát tip
Věděl jsem, že se ti bude líbit.

45rpm
20. 02. 2005
Dát tip
Oslnujici_tma - Na Vltavské sešel na nábřeží a podél řeky několik hodin pokračoval až na Smíchov. ....za okamžik? drfaust - po patnáctym si to přečti třeba celý. gabio - Ne?

gabio
20. 02. 2005
Dát tip
ne

Vespa
19. 02. 2005
Dát tip
copa to z něj bude? Bludičák číslo dvě?

je to hezký.Zdá se mi ale, že se vzhledem k těm vzdálenostem mezi jednotlivými destinacemi pohyboval nejak moc rychle! Vod Vlatvský na Smícháč za okamžik, to je frajer. No ale vlastně to mohl bejt duch, když si vklidu nechá zabodnout "jehlu" do krku a ještě se směje:-) Ale je to dobrý.

pozorovatel
19. 02. 2005
Dát tip
a ta jehla byla samozřejmě šicí:)) no, dobrý no

drfaust
19. 02. 2005
Dát tip
hezký kolečko si udělal... třeba tomu příjdu na chuť...

gabio
19. 02. 2005
Dát tip
nejsem si úplně jistá, že jsem pochopila ten konec...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru