Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skryto jest...

20. 02. 2005
6
0
4427
Autor
Candy

...

Akupresurní body

v bříšku

každého z mých prstů

nechtěným působením

unifikovaného kárání

ztratily přirozené spínače

...

ve tmě

...

orientaci hledají...


Candy
23. 02. 2005
Dát tip
pozorovatel:ČVUT???...já nejsem zrovna moc technicky založená, spíš opak je pravdou - určitou shodou okolností, událostí, možná i štěstí jsem se dostala ke studiu ekologie krajiny, i přes to, že moje původní plány směřovaly k humanitním oborům...A třeba to tak je správnější, kdo ví...

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
jsem naprosto humanitní a jdu na čvut:)) správný to neni

Candy
23. 02. 2005
Dát tip
No zrovna úplně humanitní typ a na ČVUT to si fakt trošku odporuje, ale jinak s tou mou ekologií zase nemůžu až tak docela tvrdit, že by to spolu nesouviselo - příroda a duše spolu jsou až moc v těsným kontaktu a pokud nebudeme chránit, co je kolem nás, tak potom nevím, co zbyde z nás- asi duchovní trosky v betonovým a virtuálním světě...musíme se starat o zahradu kolem nás i uvnitř, ale to už zase začínám moc řešit na nepravých místech...

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
máme k sobě ale blízko:)) ty budeš krajinu zachraňovat a já ničit - dobrej obchod

Candy
23. 02. 2005
Dát tip
...ale vždyť se ani tyhle dva obory nevylučují...ani technik nemusí krajinu ničit, stačí volit ohleduplnější zásahy, který nebudou dál ničit tu přirozenou rovnováhu, která už teď tolik pokulhává...nejlepší je spolupráce a rozumná diskuze mezi odborníky...

Candy
23. 02. 2005
Dát tip
ještě avi

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
nejohleduplnější zásah by bylo vyvraždění lidstva hlavně ta rozumná diskuze s odborníky!:)) víš, že spousta ekologů ničí přirodu, přestože si myslí opak? no jo, např. s ekologickými stroji neumí vůbec zacházet a tak vylučují jiné škodliviny..

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
jinak jsem Nevyřčený - jen tak mimo, kdybys nevěděla

Dash_707
22. 02. 2005
Dát tip
Fajn

kminnek
22. 02. 2005
Dát tip
*t

Candy
22. 02. 2005
Dát tip
Děkuju moc vám všem , cením si každýho názoru a vyjádření... vesuvanko, děkuju za milou reakci... redbeatle : z toho si hlavu nedělej, myslím, že to je i můj problém ještě k tomu střídající se v obdobích, kdy jsem schopná číst jen prózu a poezie je úplně na vedlejší koleji - to vůbec nemluvím o psaní hlubších kritik, a pak jsou období poetičtější, kdy mi zase chybí soutředění na prózu...a nejhorší je to, že mám strach, že se zrovna to období, kretý chybí, už víc nevrátí - a tak je to u mě i s psaním... Nicollette:...nevadí, to už je vlivem spousty okolních věcí, vkusu, nálady...jsem ale ráda, že jinak se občas zastavíš a začteš... pozorovatel:...a co bys tak odhadoval?(ještě něž to prozradím...) kminnek:děkuju moc, budu ráda za každý další zastavení a názor...

Candy
22. 02. 2005
Dát tip
Děkuju moc vám všem , cením si každýho názoru a vyjádření... vesuvanko, děkuju za milou reakci... redbeatle : z toho si hlavu nedělej, myslím, že to je i můj problém ještě k tomu střídající se v obdobích, kdy jsem schopná číst jen prózu a poezie je úplně na vedlejší koleji - to vůbec nemluvím o psaní hlubších kritik, a pak jsou období poetičtější, kdy mi zase chybí soutředění na prózu...a nejhorší je to, že mám strach, že se zrovna to období, kretý chybí, už víc nevrátí - a tak je to u mě i s psaním... Nicollette:...nevadí, to už je vlivem spousty okolních věcí, vkusu, nálady...jsem ale ráda, že jinak se občas zastavíš a začteš... pozorovatel:...a co bys tak odhadoval?(ještě něž to prozradím...) kminnek:děkuju moc, budu ráda za každý další zastavení a názor...

Candy
22. 02. 2005
Dát tip
...tak to jsem opravdu nechtěla, takhle zabírat místo...

pozorovatel
22. 02. 2005
Dát tip
ČVUT?:))

pozorovatel
21. 02. 2005
Dát tip
(co studuješ? takový slova..) líbí moc*

probe
20. 02. 2005
Dát tip
Hmmm,..ahaaa.. Jo.

vesuvanka
20. 02. 2005
Dát tip
nechtěným působením unifikovaného kárání ztratily přirozené spínače ... ve tmě ... orientaci hledají moc pěkně vyjádřené..... TIP

není co dodat asi tip

SUPER, tip*

redbeatle
20. 02. 2005
Dát tip
Někdy mě nenapadá, jak bych se měla k dílu hlouběji vyjádřit...prostě TiP:)

Nicollette
20. 02. 2005
Dát tip
přestrojené.... tady ne, jinak tě čtu ráda

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru