Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oni vědí, že žlutočerné dny jsou plné kruhů

22. 02. 2005
5
0
4528
Autor
klipeto

...sami sobě se kradem z našich životů...

Věděl, že se probudí do žlutočerného dne. Pozoroval kruhy než usnul. Ty kruhy neznamenají jen to, že další den bude žlutočerný. On to věděl.
Vzpomněl si na otce a na jeho vrásčité a velké ruce, které se třásly, když si zapaloval dýmku.
Zabouchly se dveře.
Podíval se směrem k nim a on to věděl.
Vzpomněl si na německého ovčáka Astona. Vždycky chtěl opravdového přítele i přesto, že se říká, že pes je nejlepší přítel člověka. Aston totiž byl. Byl jeho jediným přítelem.
Z ruky mu vypadla sirka.
Sebral ji ze země a on to věděl.
Zapálil dýmku, kterou měl ve vrásčitých a velkých rukách, které se třásly.
Usnul u stolu a prošel dveřmi.

Za dveřmi stojí jeho otec s Astonem. Stojí v kruhu. Musí do něj také vstoupit a on to ví.
Věděl, že se probudí do žlutočerného dne. Pozoroval kruhy než usnul.
Griff
18. 03. 2005
Dát tip
...tak on neví. Jsem trošku rozpačitý.

Tomaszlosin
24. 02. 2005
Dát tip
Mě se to líbilo!! Když jsem se na to podíval, řekl jsem si:"Takhle krátká povídka!!!??? To musí bejt sračka jak bič!!!!!!!" Ale po přečtení jsem si to ani trochu nemyslel!! Pochopitelný, nepochopitelný to jedno, sral to pes (třeba Aston), ta atmosféra, ta "píše"!!!

Gonsales
24. 02. 2005
Dát tip
no nevim...moc sem nepochopila...

gabio
23. 02. 2005
Dát tip
nenašla jsem v tom nic:( třeba jindy

AHED
22. 02. 2005
Dát tip
Výstižný pro Marianu, ale já to nepochopil....moment, zkusím si přešlápnout...eh...mno tak nic... Omlouvám se autorovi, ale mám pocit, že jsou to jen slova (pro mě) nebo je ta myšlenka příliš ukrytá uvnitř těch vět. Je to krátký a přesto je tam hodně vaty. Nicméně, jdu si tě pročíst.

Kandelabr
22. 02. 2005
Dát tip
nějaký lehký smysl jsem objevil, nicméně tu vatu tam vidím taky.

je to pěkné! t.

StvN
22. 02. 2005
Dát tip
Asi zůstaň u říkanek.

Kakuloj
22. 02. 2005
Dát tip
jo! cukrová vata :)))

iwan
22. 02. 2005
Dát tip
snad rozumim, nekdy o tom budeme muset podiskutovat, Klipe;) *

Dirty
22. 02. 2005
Dát tip
souhlasím se StvN :)

inlajn
22. 02. 2005
Dát tip
pozoroval kruhy ČÁRKA... atd., a to prosim hned dvakrát.... zdraví rejpal...jináč pro mě bez vaty, zase docela vosamělý, pes naděje, ale poslouchá tátu, jednou jasný. ...myslim, nálada (atmosféra) jako hrom. Díky, in.

hmmmm......já se přemýšlení bojííím...

Android
22. 02. 2005
Dát tip
Takže ...povídka, jo... ?

fungus2
22. 02. 2005
Dát tip
Líbilo.

pozorovatel
22. 02. 2005
Dát tip
já tam zase vidim smrt ale jistej si nejsem a nevim, jestli je to dobře piš povídky:)) líbí, ale je to divný:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru