Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Změna programu

22. 02. 2005
4
0
2003
Autor
premisil

Pro všechny koníčkáře...

Změna programu

 

 

Král zvolal NA KONĚ

a žena vypla televizi jen pro ně

            objala mě jako smyčka

a zvolala NA KONÍČKA

 

 

 

 

 


premisil
23. 02. 2005
Dát tip
No teda vona ta blecha nemusí být inlajne tak hrozná, horší věci jsi moh chytit vod svý praktický lékařky.. Hned jdu nadatlovat básničku, která že se takových patálii týká...

inlajn
23. 02. 2005
Dát tip
..kradači!

Dotek
22. 02. 2005
Dát tip
Zapni to, hraje Sparta vole... :-))

inlajn
22. 02. 2005
Dát tip
A JO! A TIP, A KURVA, LIDI ZAPOMÍNAJ, ŽE MÁ VOBVLADAČ TEN ZÁSADNÍ ČERVENEJ KNOFLIK, A JO, TÁ POPULAČNI KRISE SA ŇÁKO ZVRTNÓT MUSI!!!!

inlajn
22. 02. 2005
Dát tip
...ÁKORAT TVUJ NICK PŘIPOMINA PŘIPRAVEK NA VODVŠIWENI..HALE ŇA SA LÍBI..

inlajn
22. 02. 2005
Dát tip
DOTEK, KLID, ANO???? A BEZ TĚCH SPROSŤÁREN, PROPŘÍŠTĚ - TAKOWEJCH REDACHTORUV HUŽ SME HUSMAŽILI....

chaImin
22. 02. 2005
Dát tip
Doteku - skvělý! 8^D tipuju ti kritiku ***!

Dotek
22. 02. 2005
Dát tip
inlajn: Ty asi nebudeš sparťan, co? :-))

inlajn
22. 02. 2005
Dát tip
...ani náhodou, ani sparťan.... nechodim na fotbal, ani na houby, nemám rád vodáky, trampy a "správný party", je mi líto. A v blázinci už mě to taky moc nebaví. Naštěstí: ALE: PŘED TEJDNEM SEM SEBRAL VEDLE U ŠKOLY NA ŽIŽKOVĚ, JAK TAK DĚSNĚ PRŠELO, PLYŠOVÝHO MEDVÍDKA, A CHYT SEM VOD NĚJ BLECHU...VČERA JSME JÍ S MOJÍ PRAKT. LÉK. CHYTILI. mějte se. in.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru