Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Loreta v Malostranské besedě

24. 02. 2005
0
0
4229
Autor
drfaust

 

Kulturní internetový magazín TOTEM.cz zve všechny zájemce na další vydání Loreta revue, které proběhne 27. 2. 2005 v Malostranské besedě, začátek je v 19 hodin. Tentokrát se můžete těšit na hudební skupiny Toneless (brit pop) a No, no (alternativní rock). V poetické části programu zazní básničky autorů z www.totem.cz (v mém podání například Vlny/Dirty) a elegie Anny Achmatovové v podání Anny Šafářové.

 

Za redakci www.totem.cz Vás zve drfaust.


papouch
28. 02. 2005
Dát tip
darfe promiň... musím... Pragocentrismus je už to, že pražáci se domnívají, že kde je Malá Strana ví každé malé dítě není pragocentrismus... (uff, to je věta :-) (m.j. já zde o pragocentrismu nemluvím!) Já jen poukazuji na to, že příslušnost ku Praze v žádném případě neopravňuje k neuvedení plné adresy.. Mimo jiné - Malou Stranu, či Malou stranu jako místní název lze nalézti téměř v desítce dalších obcí... A už dost.. to je na zvláštní debatu ... jo, a - chroustjazz má pravdu !!! :-)

drfaust
28. 02. 2005
Dát tip
ale papauchu, já sem tu upoutávku vkládám každý měsíc... tak myslím, že už je to i písmácké veřejnosti i známo...

papouch
28. 02. 2005
Dát tip
.......!!! ne, už nebudu pípat :-)) i když bych mohl!! :-) čau

papouch
25. 02. 2005
Dát tip
pokud vím, tak v Pardubicích žádná malostranská beseda není !!!!!!!!!!!!

katugiro
25. 02. 2005
Dát tip
papouchu, ale tady jsi s pláčem trochu mimo - nikdo netvrdí, že v Pardubicích nějaká Malostranská beseda je; to místo mi přijde určené poměrně přesně už ani píp

papouch
25. 02. 2005
Dát tip
píp! :-) katu - ne, místo není vůbec určeno.. kde mám tu Malostranskou besedu hledat??? V Opavě? V Plzni?? Ve Zlíně?? Nevím!!!!

katugiro
25. 02. 2005
Dát tip
papouch: právě že ji můžeš hledat úplně kdekoliv, já bych řekl, že jich ve světě ale zas tolik nebude... :)

papouch
25. 02. 2005
Dát tip
vona třeba "Zemanova kavárna" je taky jenom jedna, ale dyž ti neřeknu, ve kterým je městě, tak ji taky budeš marně hledat... :-P

katugiro
25. 02. 2005
Dát tip
marně? ale no tak... hned první odkaz v google: Zemanova kavárna, Park Koliště, CZ - 602 00 Brno, rezervace tel.: 542 218 096. co se tam koná? :)

papouch
25. 02. 2005
Dát tip
a co dyž sem blbéj a nevim, co je gógle? .. :-)) de vo to, že pražáci automaticky předpokládají, že všechno je u nich a zbytek světa je nekulturní buš... .... a už dost, kazím tu darfustoj upoutáfku... ale tu Prahu do adresy napsat mohl, to zas jo :-)

katugiro
25. 02. 2005
Dát tip
to se ví, že ji napsat moh'... jenom jsem chtěl říct, že v některých případech se bez ní každý(?) obejde a ještě píp .. nebo vlastně ani už ne :-)

drfaust
25. 02. 2005
Dát tip
Pardon Papušku, ale i malé dítě ví, že Malostranská beseda je na Malé straně.... proto je malostranská... a vědět, že Malá strana je v Praze patří k základnímu vzdělání... to nejni žádnej pragocentruizmus... :-)

Bodejť by si papouch nepípnul, viď. Ale já se tam asi ukážu. :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru