Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Citátek3

28. 02. 2005
1
1
1983
Autor
Alive

Po rozhovoru s jedním kamarádem....vůbec se nebudu divit když budete odporovat...a dík za všechny názory....:)

Osvojíme si vlastnosti druhého člověka a tím ho k sobě přitáhneme.....

 

 

 Protože, koho jiného má člověk nejraději, než sám sebe....?

 

...


1 názor

Lassie
06. 06. 2005
Dát tip
No, Ty vis, ze s tim uplne nesouhlasim, ale asi uz bych Ti neodporovala tolik jako tenkrat. A k tomu jak je to napsany..tak jak si mi to rikala predtim mi to prislo lepsi..

Hakim
01. 03. 2005
Dát tip
Zajímavej názor... ale přidal bych něco... spíš jsme povinováni tu být i pro něj...

Tress
28. 02. 2005
Dát tip
:)))No jo, máš pravdu...asi...

Nicollette
28. 02. 2005
Dát tip
zajímavá myšlenka.... hodně

Áda116
28. 02. 2005
Dát tip
Něco na tom asi bude...

Alive
28. 02. 2005
Dát tip
Chroustajz: možná jsi pochopil jinak než je myšleno...ale s tím taky souhlasím..to je ta lidská sobeckost... Dík všem... ikdyž bych vůbec nebyla proti, kdybyste to nějak rozvedli a rozbrali :)

Alive
28. 02. 2005
Dát tip
rozveď to...please...

Alive
28. 02. 2005
Dát tip
To je taky pravda..ale co se týče pozitivních vlastností a zálib, mám pocit, že člověk je rád nachází u druhých...a ty si potom oblíbí...

Alive
28. 02. 2005
Dát tip
;o).... jsou tací, kteří to prokouknou...ale jsou i Ti co to umí patřičně zabalit, takže to nikdo neprokoukne :)))).

Alive
28. 02. 2005
Dát tip
A být jen se sebou a tudíž mít rád jen sebe :)))

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
kravina nene, nemusí každý mít nejradši sebe... i když v dnešním světě se to egoistickými ignoranty jen hemží, že? ;) no... a s tím přitáhnutím já ti nějak nevím, jsem taká rozpačitá z tého

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru