Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Evanescent miss

28. 02. 2005
10
0
4472
Autor
45rpm

Miloš hodil drobné mince od Maročana do řeky. Stál na železničním mostě, stejně jako včera, škrábal se na krku a pozoroval osamělé labuťě. Doutník dávno dohořel. Za zády prošla dvojice. Tichá dívkla a kluk, který nezavřel na chvíli pusu. Říkal něco o  knihách, snad že by se mělo míň číst. Miloš vylezl na zábradlí a hned zase slezl. "Jsem k smíchu," řekl.

 

Na Vyšehradě potkal stejnou dvojici jako na mostě. Kluk nesl deku. Dívka hleděla do země. Kousek dál se ta samá dvojice válela ve sněhu pod holými stromy. Na nuselském mostě byli taky. Zastavili se. On jí něco ukazoval pod mostem. Vítr jim rval vlasy z hlavy. Na IP je viděl za oknem v McDonaldu. On seděl strnule a ona hleděla do stolu. Na desku padaly slzy.

 

Miloš zazvonil u dveří panelákového bytu. Otevřela mu žena. Miloš se pokusil o úsměv. "Pustíš mě domu?"

 

End.


pomíjivá
30. 03. 2005
Dát tip
hezky... jediná dvojice :) *

klipeto
03. 03. 2005
Dát tip
skvěle t*

ysalamiri
01. 03. 2005
Dát tip
dobře se čteš :o) *

Gonsales
28. 02. 2005
Dát tip
dobre...tahle cast je fakt dobra...a to myslis vazne s tim koncem??

45rpm
28. 02. 2005
Dát tip
Nejspíš to tak skončí. Proč ne?

pozorovatel
28. 02. 2005
Dát tip
to je konec? to jsem asi o něco přišel..

Gonsales
28. 02. 2005
Dát tip
je to skoda...bylo to prijemny pocteni;)

45rpm
28. 02. 2005
Dát tip
Bude ještě lepší. Celý to přepíšu a vydám vkuse.

Gonsales
28. 02. 2005
Dát tip
ok. tesim se;)

45rpm
28. 02. 2005
Dát tip
No hele, já to vyšperkuju, až to budu přepisovat, pak mi dáš výběr, ok? Ale možná taky budeš zvracet, nevim.

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
Škoda... dala bych tomu ještě víc šancí, ale je fakt, že to do nekonečna táhnout nejde. Skvělej příběh, po dlouhý době něco, co mě opravdu strašně moc oslovilo. Mám ráda takový ten ledabylý, trochu zmatený příběh, co jakoby nezačíná, ani nekončí, ale má suprový prostředek... I když to vůbec není o mně, hodně jsem se v některých pasážích našla - a jak už jsem psala - to je moc dobře. Rozhodně piš dál, minimálně pröza Ti jde výborně. Skvělá myšlenka i provedení. A až to dáš dohromady, taky dám Výběr :-) za toto zatím jen t*

45rpm
28. 02. 2005
Dát tip
Víš co? Napiš mi námět na další příběh. Zatim dík za čtení.

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
ou...to je těžký.... je tolik námětů a autor jsi ty, nikoliv já... vsadila bych na něco podobného, leč nového - mladí lidé a jejich příběhy jsou nesčetně barvití a inspirativní, ne?

45rpm
28. 02. 2005
Dát tip
Námět na tohle byl prostě deník zhrzeného milence. Napiš mi třeba nějakou situaci, kterou bys ráda viděla. Nebo slova, který máš ráda, já z toho něco vyrobim.

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
já mám ráda cynismus, depresi, totální beznaděj, propad...třeba absťák...po čemkoliv..pak živej barvitej sex se spoustou neobvyklých a třeba i úchylných záležitostí... horoucí vášeň, pod kterou se propadne i postel :-) a pak takovýto pošmourný odporný počasí, ve kterým si člověk připadá, jak vyhnanec z ráje... trochu nastíněno?

45rpm
28. 02. 2005
Dát tip
Až moc. Chce se mi ptát, proč temno? To tě nemůže těšit.

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
ale jo... mám za sebou docela temnou dobu... takže se v tom občas ráda zpátky rochňám, ale spadnout dolů znovu si nedovolím - chápeš? no...to jsme my ryby (fakt blbý znamení)

45rpm
28. 02. 2005
Dát tip
Ryby jsou super. Teď bych zase napsal něco pohodovějšího. Co lidi nesrazí do kaluže.

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
anebo tak... je to na tobě, chtěl si jen inspiration a co? taky ryba?

45rpm
28. 02. 2005
Dát tip
Za inspiraci dík. Jednou na ni dojde. Já nejsem ryba.

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
sjupr trupr a co seš? žeby Vodnař? či snad Kozoroh?

hej jako povídka je to slušný. *

45rpm
28. 02. 2005
Dát tip
Vodnář. Jonáši, myslíš celek jako povídku? Tak to jo.

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
Tak to tě beru... mami je taky Vondář - báječný nenormální lidi. dobrou

myslim, že jsem chtěl říct, že ten chlap je čuák, já se tomu zas tolik nevěnoval, abych pravdu řek, tohle jsem bral zase jenom jako malej celek. ale konečná pointa mi přišla vtipná a zároveň bych toho chlapa třísknul. ale přitom,..... sem to nakonec neřek, protože jsem taky svině. no takže nakonec, ještě, že je to povídka:), to můžu dát tip a nesrat se.... nic.... nebrat vážně... kecy co s tim ménem, sakra? rpm něčí alternick či co?

45rpm
28. 02. 2005
Dát tip
Chlapa třísknout. Nakonec je to fakt jenom povídka, já doufám, že jsem se skutečnosti zdárně vyhnul. Jestli se nemenuješ Jonáš, tak se omlouvám. Mi to tak přišlo, že bys moh bejt.

a prdlajz, nevěřim, ale who cares... jenom povídka, dobrý ahoj

45rpm
28. 02. 2005
Dát tip
Jasně. Možná bys mě pak nečet, tak proč ti kazit večer, že jo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru