Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Budem musieť ísť na teslu

02. 03. 2005
1
0
2782
Autor
Renas

prolog prolog

Budem musieť ísť na teslu. Síce sa mi nechce, ale moja paranoia ustúpila bezuzdnej radosti z nového darčeka. Malý mechanický papagáj sa na mňa usmieva z písacieho stola. Idem na teslu a ukážem vám ako sa narába s takými ako ste vy. Razím si cestu mŕtvymi tvárami a mám pri tom mŕtvu tvár aj ja. Konečne prichádzam na teslu a rozbaľujem nástroje. Paranoia krúži mestom a jeho ulicami, keď prechádzam týmito končinami. Je mi strašne zle. Necítim sa ani trocha živý. Ako keby som tieto pohyby iba musel robiť. Musel! Chápete? Som len taký blbeček, ale celkom milý a sympatický. Chápete? Nechoďte na teslu... Je tam nuda a na to aby som vás tam posielal, vás mám rád. Chápete?
Vole
08. 03. 2005
Dát tip
zaujalo *

...uz som ti pisal...ze...paranoia je stav bliziaci sa absolutnemu poznaniu???? ...to pisem kazdemu...

Silvita
02. 03. 2005
Dát tip
Aššu: že mě si to nenapsal:c)

...nepisala si o paranoii...napis...napisem...

vojtěch
02. 03. 2005
Dát tip
?nezaujalo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru