Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

korálky

Výběr: klipeto
03. 03. 2005
13
0
4815
Autor
Abyss

 

 

Tančili valčík na čtyři doby a přes Vltavu přeplul parník. Vzpomněl si na to, jak se malá Albínka zasmála pod viaduktem a její smích se roztříštil o stěny paláce. Třpytivé kaluže se rozvlnily jako neklidné moře, na jehož dně přejíždí vlak.

-          Nikdo o našem místě neví a snad ani my ne, řekla malá Albínka a bílou gázou zavázala Mouřenínovi oči. Půjdeš po kolejích a až uslyšíš vlak, musíš se mu vyhnout.

Mouřenínovi bilo srdce až do konečků prstů, kterými svíral útlé zápěstí s dřevěnými korálky.

-          Běž, zašeptala Albínka a jemně ho pobídla.

Nikdo netuší jaká tma se skrývá za zavřenými víčky. Nejmenší ponětí ze všech lidí na světě o tom měla Albínka právě v ten okamžik, kdy se Mouřenín odhodlal k prvnímu nejistému kroku a zakopnul o pražec.

-          Ale no tak, je to jenom hra, rozzlobila se Albínka a Mouřenín by byl mohl vidět, jak přimhouřila červené oči, jak dala ruce v bok a stáhla rty.

Nebylo to ani trochu legrační a Mouřenínovi se sevřel strachy žaludek.

 

 


Milly
11. 11. 2005
Dát tip
zvláštní hra........

wedle_vazy
14. 03. 2005
Dát tip
t*

Dirty
08. 03. 2005
Dát tip
super!!!!! je to fakt dobrý

Griff
04. 03. 2005
Dát tip
Nebezpečné známosti a hry. Zajímavý styl popisu.

Sunmoon
04. 03. 2005
Dát tip
je to děsivé - dala bych si to delší, ale i takhle je to na t* :o)

klipeto
03. 03. 2005
Dát tip
je Albínka někdo reálnej?

Abyss
03. 03. 2005
Dát tip
ano je! juu ty redaktorujes

klipeto
03. 03. 2005
Dát tip
zajímavý... nebudu se radši ptát dál... nevědomost blaží já redaktoruju už od popůle ledna :o)

_Psyché_
03. 03. 2005
Dát tip
Albínka je skvělá, mam ji moc ráda * * *

jenaL
03. 03. 2005
Dát tip
tohle je moc pekny...*

pozorovatel
03. 03. 2005
Dát tip
honosnost popisu si vyrovnala přímou větou nevim, je to divný ale jestli u tohohle stylu vydržíš a stane se z něj samozřejmost, bude to skvělý, protože originální zatim se mi víc líbí tvoje poesie albínky jsem si všiml už dřív

StvN
03. 03. 2005
Dát tip
Bezva. Připomíná mi to 45rpm.

Witch
03. 03. 2005
Dát tip
skvělý! dočista mě to nadchlo *

Kytiii
03. 03. 2005
Dát tip
nemám z tohodle nějaký zvláštní pocit... styl je to opravdu zajímavej, proto souhlasím s pozorovatelem... na povídku je to až moc krátký - je to spíš takový obrázek namalovaný narychlo... zapracovat na tom víc (kdo je Albínka, co dělají pod viaduktem - zápletka... prostě věci, které dohromady utváří povídku)... zatím je to jen obraz...

Vespa
03. 03. 2005
Dát tip
Tady nevim... asi mam dneska trochu chladno...

Petr_Pan
03. 03. 2005
Dát tip
tentokrát jenom místy ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru