Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

samá slova se

22. 11. 2000
3
0
5448
Autor
Danny

jednou jsme meli ve skole ukol napsat nejaky text pouzitim porad toho sameho pocatecniho pismena. Doma jsem to nasel, prevedl do pocitace a ted to hodim do Pismaka

strašná situace. schopnost skládat slova se stejnou startovní souhláskou schází - schází systém! smysluplná story se sesypává. sepisuji stále strašná slovní spojení, slovní salát. slova se smějí. strašná spousta sekund spatřila svou smrt. skoro spím. snažím se sepsat svůj stav souhláskou "S", slova se sunou stránkou. super! smysluplná stať spatřila světlo světa.
Myslím, že jsi se s úkolem vypořádal se ctí. :) T

kapybary
15. 04. 2005
Dát tip
:))

Toxman
05. 03. 2002
Dát tip
Celkem dobré, jen jsme se nikam nedostali, poněvadž to je o napsání sebe sama, tím pádem to nic neřeší škoda.

Mámalibor
08. 07. 2001
Dát tip
- xakru !:-))) puŤ; *.

Super. Snad se snažení stane smysluplným a samota statečnou :-)) Schvaluji sličná slovní spojení, sire...

Silvinka
27. 11. 2000
Dát tip
ja mám tiež :o))Správa Sivý statne starý svišť sústavne sužoval svorku sysľov. Syseľ Sandokan soptil, stanovil súboj. Syslica skríkla: „Snaž sa, snaž!“ Svišť sa spotil, spanikáril. Svorne strelili. Svišťov samopal stihol skorej skoliť sysľa. Syseľ sykol, spadol, skonal. Sysľove sestry smútili, sľúbili svišťovi skorú smrť. Sám somár Samo súhlasil stlačiť spúšť, skaličiť svišťa. Sestry stačili splatiť somárovi slušnú sumičku. Sivý svišť sa sťažoval: „Starý som, súbojmi súžený, svojou svišticou sklamaný... Samá smola, skonám sám!“ Somár soptil: „Śśś´! Svišť spáchal samovraždu! Sumička spľasla...“ Strácam súvis. Snáď stačilo. Skončila som. Silvia.

Katerina
26. 11. 2000
Dát tip
Na Pismaku jsou perfektni povidky zacinajici na 'p', koukni se treba na dilka od Yfci...

Vojtek
22. 11. 2000
Dát tip
:-)

bezva a teď na X

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru