Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Topol, Kremlička, Machonin, ad. NoD 7.3.

07. 03. 2005
0
0
3142
Autor
drfaust

Zcela narychlo.

 

Dnes 7. 3. 2005 pořádají příznivci původní redakce Literárních novin v pražském alternativním prostoru NoD (klub nad ROXY, Dlouhá 33) od 20 h čtení Jáchyma Topola, Víta Kremličky, Magdalény Platzové, Jana Machonina ad. Následovat bude diskuze o současné české literatuře, jíž se ujmou Jáchym Topol, Jiří Peňas a Marta Ljubková. Po té zazní hudba DJ Aleše Stuchlého. Paralelně s tím začne hudební produkce v Literární kavárně v Řetězové (Řetězová 10). Akci pořádají příznivci bývalé redakce LtN.

 

Půjde tam někdo z písmáků?

 

drfaust (zpráva od noa – kamarádka a uživatelka Totemu; prodávám, jak jsem nakoupil)


drfaust
07. 03. 2005
Dát tip
eh, já se o tom od noa dozvěděl dnes ráno...

Feanor
07. 03. 2005
Dát tip
kremlička? to je ten z Důchodců za životní jistoty jak snědl chrousta?

drfaust
07. 03. 2005
Dát tip
Feanor: rozhodně bingo! :-)))

katugiro
07. 03. 2005
Dát tip
chrousta vidím vlevo dole, takže tenhle kremlička to nebude... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru