Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MDŽ

08. 03. 2005
8
2
3560
Autor
Barbar

Přeze všechny averze gratulovat jim dnes LZE !!! Všechno nejlepší k svátku Vám milé dámy, dívky i žabci přeje BARBAR 8.3.2005

Všechno nejlepší k svátku,dámy?, řekl šéf při příchodu do kanceláře.

Fuj šéfe, vždyť ten svátek je dávno zrušenej , prohlásilo naše kancelářský střevo, pětadvacetiletá Monika. Přece ho komunisti zneužili ke svejm rejdům a pod zástěrkou mezinárodního svátku žen  se chodili chlapi  ožírat.

Tvůj táta se chodil ožírat kvůli MDŽ, Moniko? Zeptala se paní Málková.

Ne, můj táta nepije. Ale pan Mánek prej bejval jak dělo.

No jo, pan Mánek je jak dělo každou chvíli. Ani nemusí být žádný oslavy. Smála se paní  Málková a ostatní mlčky přikyvovali.

Moniko, když máš narozeniny, dáš si s tím svým přítelem lahvinku dobrýho vínečka?

Jé, to paříme s partou až dorána a chajda se třese v základech.

?Takže, když se u vás slaví tak pijou i děvčata?

No jéje a jak, to byste šéfe koukal. Mařka Jirková  vypije za dva chlapy a Božku sme minule museli vodnýst do postele.

A vaši, když slaví, tak to vypadá stejně?

Né, vždyť vám říkám, že táta nepije.

Aha, takže jestli ti dobře rozumím, tak to pití asi nezáleží na komunistech, ale na tom kdo pít chce, žejo?

Do dialogu šéfa s Monikou zasáhl pan Novák, nejstarší pracovník kanceláře. Jo, největší hřích těch komunistů byl, že řekli aspoň jednou za rok, že si těch ženskejch vážej a že by to bez nich nestálo za nic. Já to svý ženě taky připomínám jenom při takovejchhle příležitostech, jako je MDŽ, svátek , narozeniny, výročí svatby  a o vánocích. Stejně si myslím, že to není dost často, ovšem na druhý straně kdybych jí to tvrdil denně, tak bych byl asi za vola. A byla to taková příležitost na usmíření těch antagonistickejch vztahů v práci, mohl sem říct Novákový, - Božka, stejně sem rád, že se tady s tebou můžu celej rok hádat, aspoň je sranda, já to tak nemyslím- a bylo zase na chvíli líp.

 

V tom do kanceláře přišel poslíček z vedlejší pizzérie a přinesl šest krabic.

Všechno nejlepší k svátku Vám dámy přeje vedení firmy a náš šéf se nechává taky poroučet a k tý objednaný pizze posílá za náš podnik láhev Avanti. Tak si to oslavte. Nashledanou.

 

Holky zůstaly jako opařený. Stejně je to pěkný, že si na nás někdo vzpomenul,řekla paní Málková.

 


2 názory

Marcela.K.
09. 09. 2007
Dát tip
:-) já nevím co bych k tomu řekla...což je u mě jev dost vzácný...a tak jen...že mám ještě ve výbavě ty ručníky, co maminka dostávala k MDŽ :-)) každej jinej...asi vždycky dostala jen jeden :-)*

avox
31. 03. 2007
Dát tip
Dodnes dostávám na MDŽ kytičku (od syna) a dodnes jsem si nezvykla např. na importovaného Valentýna. */ Andulko, kecáš... nebyla jsem ve straně, celý život jsem vlastní hubou říkala, co jsem vlastní hlavou vymyslela, ale moji práci potřebovali, tak strpěli i mne, na dost slušném postu, je věcí každého, jak si nastaví laťku...

karmen
13. 04. 2006
Dát tip
koho by nepotěšilo kdyby si někdo na něj vzpomněl? T*

Barbar
08. 03. 2006
Dát tip
Promiňte mi ta aviza, ale pro dnešek.... :-)

Chareas
06. 06. 2005
Dát tip
Barbar Hlavičku vzhůru, vzpomínka se vždycky hodí :) A kytička navíc? nu nakonec proč ne? Ono má všechno svý - a snad je to tak dobře. Děkuji

Barbar
04. 06. 2005
Dát tip
Hmm.... Ona ta podstata nebyla ani tak komunistická. Původně to byla vzpomínka na úplně jiný ženský a jejich boj za nějaký práva. Komunisti to dokonce i učili. Teď už to nějak vypadlo z osnov a asi se to moc nehodí, dává to lidi moc dohromady a to je pro vládnoucí skupinu nebezpečný... :-( BARBAR

Chareas
30. 05. 2005
Dát tip
Já jsem sice nezažila pravou komunistickou podstatu tohoto dne, ale přesto si myslím, že je krásné, když si na vás opravdu někdo od srdíčka vzpomene... a nejen partner :-) *

Barman
10. 03. 2005
Dát tip
Zkusil, fungovalo. teď už můžu dát realistickej tip

Barbar
10. 03. 2005
Dát tip
:-)

Lotoska
09. 03. 2005
Dát tip
hezké...*

Barbar
08. 03. 2005
Dát tip
No jo Andulko, vono asi není nejlepší řešení lehnout si jenom proto, abys nevyčnívala. U nás se slavilo MDŽ i silvestr (teda konec roku) a kdo chtěl, ten šel a kdo ne, tak ne. Možná tam bylo pár děvčat ze stejnýho důvodu jako ty, určitě tam bylo spousta bab ze zvědavosti a určitě chlastali ti, kteří chlastali při každý příležitosti a bavili se ti, kteří se bavit uměli. Nicméně to byla příležitost k usmíření a "vyžehlení" běžnejch průserů. Dost se tam "setřepali a srovnali vztahy" a kdo byl vůl, tak se tam pěkně odhalil. Ahoj , BARBAR

zvedavec
08. 03. 2005
Dát tip
Dnes kolega telefonoval v mene firmy našim obchodným partnerkám - teda ženám. Jedna pani, keď jej (poobede) pogratuloval, mu napr. povedala, že je jediná dobrá vec, ktorá sa jej dnes prihodila... Mala zrejme pocit, že niekomu na nej predsa záleží.

Barman
08. 03. 2005
Dát tip
Ten konec je sci-fi ne? :)

maia
08. 03. 2005
Dát tip
mile :-)

Barbar
08. 03. 2005
Dát tip
Barman - schválně to dneska někde zkus. Popřej s úsměvem třeba prodavačce.... Barbar

Andulka
08. 03. 2005
Dát tip
kurna Barbare...poprve ctu od tebe neco co se nerymuje.....a kupodivu, nejen ze to dava smysl, ale tipla bych si, ze to presne vystihuje atmosferu dneska v mnoha kancelarich po cesky republice...navic si to zavrel krasnou pointou...:-)* Ja ale taky neslavim MDZ, nejdrive mi ho znusili tim, ze sem musela stat ve frontach ucitelkam na kytku.....a pak v praci tim, ze se slo vzdycky chlastat, teda uz se tam chlastalo od rana...a kazdej vozrala me libal na lice....a ty si tam musel s nima sedet a jit s nima do baru potom, protoze vsichni ti vozralove byli z vedeni...a pokud si od nich chtel mit pokoj, musel si alespon vypadat, ze tahnes s nima. A ono kdyz si nebyl jedinej clenem strany, a oni te mohli buzerovat jak chteli......tak si se snazil, aby si moc nevycnival.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru