Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Shnilý strom

24. 11. 2000
19
0
8668
Autor
Merle

Pod dojmem Mirosláwka... Předem bych chtěl uzpozornit, že tato básnička nemá vůbec nic společnýho s mým komerčně úspěšným projektem Starý strom, a že veškerá podobnost je čistě náhodná...




Tam vždycky tlel ten shnilý strom.
Jen černý stín, tam v prostřed blat.
Měl z větví spár a v kmeni zlom,
co věštil zmar, a brzký pád.

Já drásal rád ten shnilý kmen,
a trápil tak ty stíny stvůr.
a ikdyž dral se dřevem sten,
já lačně sál strach nočních můr.

Já chodil rád, tam pod ten kmen.
Jen vnímal smrt, a její puch.
Pak zpíval sta zla temných jmen,
až ke mě vzpjal se stromu duch...

Temnosíla
Krvesání
Tělochtivé
Hrůzořvaní
Křivodějné
Myslotlení
Zlotepoucí
Mrtvolení...

I já, nejen strom tu hnije!
Tělem tepe energie...


Pak jsem se probudil
pod stolem k večeru,
v ruce ze zásuvky
holý kus kabelu...

A to nám zrovna zdražili elektriku


Erendis
04. 12. 2002
Dát tip
:)))))))))*

Bluďa
04. 12. 2002
Dát tip
Zajímavé provedení. Čím víc, tím líp.

Mamba
08. 02. 2001
Dát tip
...sss... TIP

Mamba
08. 02. 2001
Dát tip
jsou to šupiny nebo skleroza...TIP

metan
06. 12. 2000
Dát tip
:-/ ještě že jsi tím koncem odstranil to předchozí, jinak bych měl dojem že 19 století ještě neskončilo a obracel bych se ( a to nejsem v hrobě). Neologismy - trochu to připomíná Milotu Zdirada Poláka - Vznešenost přírody ( a to je taky přeci jen jiná doba), prožitek je fajn a jazyk, jo , rozhoně ano , ale jsem rád, že jsi to tím koncem vypucoval do lesku:-))

Mahoney
27. 11. 2000
Dát tip
* za pointu a chopnost sebeparodie :-)) ale půlka je pro Břízu, podělte se :-))

Merle
27. 11. 2000
Dát tip
Bříza :-)))))))))) šerše la Merle Včela: bojím se, že máš pravdu. J: to nechtěj vědět, byla bys zklamaná...

Falka
27. 11. 2000
Dát tip
Jojo... ;o)

Miroslawek
27. 11. 2000
Dát tip
A nyní já inspirován Merlem zplodil jsem svůj kus Shnilý Merle (Fekalismus is not dead).

J
27. 11. 2000
Dát tip
Merle, tak to zůstanu raději v nevědomosti...

Ostrich
27. 11. 2000
Dát tip
Srandu si dělejte z hniloby Stejně nás sežerou mikrobi Tělo nám dali Tělo nám berou Věř živým nic na dvacaterou.

Bodlak
25. 11. 2000
Dát tip
...tohle se mi moc libilo...nemam uz co dodat, vse rekli Miroslawek a Regis: Teda Merle, že máš smysl pro humor to jsem věděl, že jsi zvrhlý jsem tušil, ale že jsi nekrofil a mysofil, to se mi ani nezdálo. Inu, poezie ti jde zatr dobře, bratře... Ony novologismy v refrénu (he?) jsou skvěléééééé!! Pripojuji tipik.

Gimi
25. 11. 2000
Dát tip
Studený pot po zádech mi stek, smrt si sáhla na můj nos. Řev ducha slyším,má asi vztek, že s drátem v ruce stál si bos. Musela to být asi dobrá šleha.Je to moc dobré,až mi tečou slzy.Auauau,můj břišní svalík....t.

J
25. 11. 2000
Dát tip
Kam chodíš na ty nápady? Napůl sníš? Vžíváš se do představ? Chceš dohlédnout na dno všech propastí? Atmosféra je pohádkově hrůzostrašná až nevím, kam by se v ní došlo v ději...Umíš to.Tip.

ruby
25. 11. 2000
Dát tip
je to prima:-))) nejhezci je stejne posledni vers:-)))

Silvinka
25. 11. 2000
Dát tip
:o))) Merlíííí! Za chvíľu budeš môcť vydať básnickú zbierku pod názvom "Básnické variácie na starý strom " :o))) Moc sa Ti to opäť podarilo, ty blázne :o)))

Gardio
25. 11. 2000
Dát tip
Jo, jo, dobrý!

Ber
24. 11. 2000
Dát tip
tak ten konec mě dostal....

Miroslawek
24. 11. 2000
Dát tip
Teda Merle, že máš smysl pro humor to jsem věděl, že jsi zvrhlý jsem tušil, ale že jsi nekrofil a mysofil, to se mi ani nezdálo. Za překvapení a odvahu k veřejnému odhalení TIP (a samozřejmě za krásu ;).

Miroslawek
24. 11. 2000
Dát tip
Jen Sašenku Ti už asi nepůjčím, kdo ví, co bys mi s ní prováděl.

Lyryk
24. 11. 2000
Dát tip
Ten strom je vážně shnilý, omylem jsem vlasem zavadil o větev, ta se shnilá ulomila, bum do hlavy a teď jsem do tebe blbej :-)))

clovrdik
24. 11. 2000
Dát tip
:-)) báseň mě pobavila, i zpracováním jenom ve druhé sloce je dvakrát pod sebou " a ", to trochu ruší,ale jinak bomba :-)

Regis
24. 11. 2000
Dát tip
Inu, poezie ti jde zatr dobře, bratře... Ony novologismy v refrénu (he?) jsou skvěléééééé!! *!

Kangi
24. 11. 2000
Dát tip
hodně hodně dobrý...

hermit
24. 11. 2000
Dát tip
*

rire
24. 11. 2000
Dát tip
jako -- jo :)

Vojtek
24. 11. 2000
Dát tip
zbytečně dobrý:-) *

xpired
24. 11. 2000
Dát tip
:-))) *!

Tynic
24. 11. 2000
Dát tip
:o)))) Ty jednoslabiky slapou !!!

Vlk
24. 11. 2000
Dát tip
a ikdyž dral se dřevem sten.. my vlci to cítíme takhle: a když se dral tím dřevem sten.. měl bys poznat les, když ti vypálej doupě..

fox
24. 11. 2000
Dát tip
jo

Merle
24. 11. 2000
Dát tip
ech, možná jsem to měl dát do blbůstek... človr: těch "a" je tam víc, než se mi líbí, ale v tom vlaku jsem to líp nezvládl. Další 1 2 1, 1 2 1 už doufám psát nebudu. Nějak mi došly jednoslabičný slova (jak je vidět). Vlk: mě to zní oboje (mezi oběma 1-2-1 skupinami musí být pauza), ale uznávám, že to moje neužívá zautíkanej slovosled... Allother: díky...

Albireo
24. 11. 2000
Dát tip
Krásné neologismy a fantastický verš "já lačně sál strach nočních můr" = TIP

Bříza
24. 11. 2000
Dát tip
tak tos byl Ty ? můj shnilý kmen jenž v bahna hledí nalomen Ti sloužil coby tělocvična ? Proč víc to není děva sličná o kterou budeš drbat hřbet..? drápy si brousit, škrábat vřed... Merle - bahenní medvěde ... což v lásce se Ti nevede ? a co se týče elektriky bacha na obnažený dráty ono to začne tělem škubat ... a v momentě jseš v roli táty...

per_zay
24. 11. 2000
Dát tip
he, he, mě se to líbí; dala by se tam najít i určitá chronologie ? : nejdřív to zní jak z minulého století, pak první polovina dvacátého, "tělem tepe energie", to je jak poúnorová agitka (sorry), no a konec, to je tvrdá realita současnosti... :-))

Pěkné.

JiKo
24. 11. 2000
Dát tip
Merle skvělá parodie sebe sama. Když jsi to recitoval taxem se musel kousat do jazyka abych se nesmál na celý koleso. Miluju tohle parafrázování... TýAjPý rudý bratře

zámek
24. 11. 2000
Dát tip
.. napsal bych, ale .. *

Vcela
24. 11. 2000
Dát tip
Dost dobrý!!! Ale mám trochu pocit,že kdybys na podobné téma a podobným stylem napsal cokoli (a opravdu tím myslím cokoli),tak bys stejně měl jen super ohlasy. Tohle ale není nějaká výtka,pozor!

Hopeless
24. 11. 2000
Dát tip
Dokonalý to sice neni, ale závidim ... talent. Nejde než otYpovat.

myrinda
24. 11. 2000
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru