Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návod k použití

25. 11. 2000
3
0
4143
Autor
Sadaf

Přátelé a kamarádi, přísáhám Vám tady, že to, co si za chvíli přečtete (budete-li chtít), není můj výmysl ale skutečně jsem tuto perlu nalezl v návodě na používání plynových kamen POHODA INFRA...

Požární bezpečnost Dodržováním návodu k používání plynových kamen POHODA INFRA jste učinili všechna potřebná opatření, zamezující vzniku požáru. Kdyby přesto došlo k požáru, okamžitě zavolejte hasiče.
navážeč
19. 07. 2004
Dát tip
super cintát!

Bix
30. 11. 2000
Dát tip
Nuž, treba sa poistiť pre každý prípad, :o) Ešteže existujú požiarnici...:o)

Merle
28. 11. 2000
Dát tip
tak to je POHODA :-))))

Falka
27. 11. 2000
Dát tip
Znám taky dobrou cedulku, tuhle například nemůžu zapomenout už přes rok, objevila jsem si nalepenou na stožáru semaforu u přechodu pro chodce: ZVUKOVÉ ZNAMENÍ POUZE PRO NEVIDOMÉ!!! :o)

clovrdik
27. 11. 2000
Dát tip
Reklama na pohřební službu přímo před vjezdem do nemocnice taky bylo kouzelná ( kdysi před špitálem v Ústí nad Labem, ale už to zamazali )

blazinek
27. 11. 2000
Dát tip
kamna kamna kamínka na plynová polínka dáš-li do nich rum udělají bum :-)) *

zolli
26. 11. 2000
Dát tip
Pohoda :o)))) ja bych tomu i verila..... jak ja jsem najivni!

JiKo
26. 11. 2000
Dát tip
Já myslím, že je to pravda, něco takovýho nám tvrdili i na školení požárních hlídek :-)))))

Gimi
26. 11. 2000
Dát tip
Tady už se není snad ani čemu divit...:-)))

clovrdik
26. 11. 2000
Dát tip
jo, tak tomu věřím :-)))

Silvinka
26. 11. 2000
Dát tip
checheche !!! Aj ja mám skúsenosti s podobnými perlami :o)

Koom
25. 11. 2000
Dát tip
:-)))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru