Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Předjímání

14. 03. 2005
15
0
4802
Autor
JiKo

JiKova-Lyskořova povídka o ničem (viz zde: http://www.pismak.cz/dilo.php?num=153253)

Karel se probudil s nutkavým pocitem, že vzápětí někdo zazvoní na domovní zvonek. Přesvědčil sám sebe tak silně, že spustil nohy z postele, vklouzl do bačkor a vydal se otevřít. Ve chvíli, kdy sahal na kliku někdo zaklepal.

***

O chvíli dříve šplhal po schodech do třetího patra Mirek. Byli s kamarádem domluveni na dvanáctou a přesto, že přišel o 15 minut později tušil, že ho bude po náročné noci ještě budit. Konečně došplhal do druhého patra ke dveřím a sahal po zvonku. Ledabylé "crrrr" se ale neozvalo, protože se dveře přímo rozlétly.

***

Opatro níž se slečna Monika rozmýšlela co dál. Sobotní poledne hrálo do karet obchodníkům, kteří již zavřeli krámy a mladá kuchařka byla nucena vyprosit si trochu mouky vedle. Chvíli nerozhodně přešlapovala před dveřmi souseda odnaproti, kterého jediného z domu znala. Rozhodla se. Nebude zvonit, zaklepe. Snad ho nevzbudí.

***

Milan už měl sbaleno a vyhlížel z okna. V sobotních loužích se na odráželo slunce a opuštěnost. Zdá se, že se na něj někdo vybodl. Dál už nemůže čekat, přeci si nenechá ujet vlak. Už teď má čtvrt hodinky spoždění. Nasupeně vzal z háčku klíče a spěšně otevřel.

***

V jednu chvíli, v jednom městě, v tom samém domě s rozdílem jednoho patra se střetly čtyři páry překvapených očí. Nic zajímavějšího se v tuto línou sobotu již nestalo. Dalo by se říci, že se o tom nikdo ani nemusel dozvědět.


JiKo
20. 06. 2005
Dát tip
Díky s odstupem času :-))

Alojs
17. 06. 2005
Dát tip
pohodové a jen zdánlivě o "ničem". Řekněme, že tohle můžu. Nechci se stereotypně opakovat a psát, že se mi to líbilo. Takže si to domysli sám :)

RuDa
23. 03. 2005
Dát tip
Jo, dobrý. :-) *

ch_34
22. 03. 2005
Dát tip
jsou v tom podměty... což se hodí je do dobré nebo já nevim.. líbí se mi to křeslo-.. který jsem si představil

a tohle se mi líbí

Marnotrat
17. 03. 2005
Dát tip
dobré. t*

Griff
17. 03. 2005
Dát tip
chválím. t*

Marty73
16. 03. 2005
Dát tip
Dobrý. Tip

Craerassy
16. 03. 2005
Dát tip
a mooc prima:-)) tip

Elyn
15. 03. 2005
Dát tip
:) fajn :)

pozorovatel
15. 03. 2005
Dát tip
:)))*

katugiro
15. 03. 2005
Dát tip
lepší než evžen! *

fungus2
15. 03. 2005
Dát tip
Tak to se povedlo.**

Markel
15. 03. 2005
Dát tip
Líbí. chvála krásné všedosti - T

JiKo
14. 03. 2005
Dát tip
avi :) No původně sem to celé chtěl vyplnit textem "Je to o ničem" a děj postupně gradovat ale nakonec... umění zvítězilo :))

Lyskoř
14. 03. 2005
Dát tip
JO!!!! To mi až trochu připomnělo moje ANEKDOTY ale tohle je ještě výrazně lepší! se stydím teď TIP*

Lyskoř
14. 03. 2005
Dát tip
Povídky o Evženovi teď ztratí na cennosti jiko! :-)

JiKo
14. 03. 2005
Dát tip
ale howno :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru