Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když...

19. 03. 2005
3
0
4486
Autor
zelva

Když jde o život, musí se zkusit všechno za každou cenu!

 

 

Když jde o život, nesmí existovat žádná ale!


Silvita
09. 07. 2005
Dát tip
to je fakt .

zelva
31. 03. 2005
Dát tip
Možná to někdy pochopíš, až se dostaneš do situace, kdy budeš dělat pro život všechno

T_lymfocyt
30. 03. 2005
Dát tip
Je to hloupé. ALE dám tomu tip.

Fil
26. 03. 2005
Dát tip
Když jde o Lásku, musí se zkusit všechno za každou cenu! Když jde o Lásku, nesmí existovat žádná ale!

zelva
26. 03. 2005
Dát tip
Bez lásky nejde bojovat o život, takže když se to spojí musí to vyjít!

Candy
20. 03. 2005
Dát tip
zelva:já s tebou souhlasím v tom, že si taky nemyslím, že bychom měli svůj život končit nějak předčasně v rakvi, když se nic nedaří a všechno se sype, ale zase si nemyslím, že život by se měl udržovat za každou cenu (třeba problém eutanázie,...),ale to už sem nepatří.Jinak ale, jak řekl jistý filozof,(myslím, že Herakleitos) - "život je boj" a my za něj musíme bojovat - vlastně spíš za jeho kvalitu a smysl... mezisvětec:...já bych řekla - rvát se za život pro jeho cenu - to je život... sacco: V dnešním světě musíme být optimisty, protože pesimisti jsou sice často ve výhodě(podle toho známýho citátu "pesimisté jsou vždycky ve výhodě - buď se utvrzují, že měli pravdu nebo jsou mile překvapeni), ale hodně jim ten jejich přístup ztrpčuje a zešedivuje život.Já jsem sice taky zčásti pesimista - co se týká mýho života...ale v tom už je spousta dalších věcí...

sacco
20. 03. 2005
Dát tip
candy - takhle jsem nad tím nikdy neuvažoval. ale ti pesimisti to asi fakt mají jednodušší. není to tak trochu alibismus? a ten citát neznám a líbí se mi.

Wuzzy
20. 03. 2005
Dát tip
>>zelva: Výborně, konečně autor, který je schopen brát negativní kritiku s nadhledem! Už jen tohle mě potěšilo! 87)

Wuzzy
19. 03. 2005
Dát tip
Promiň, ale zdá se mi to dosti hloupé...

vesuvanka
19. 03. 2005
Dát tip
TIP

Candy
19. 03. 2005
Dát tip
Záleží na náladě - někdy bych snad i souhlasila, ale život za každou cenu? Říká se:"Když nejde o život, jde o ..."Jenže já bych to viděla tak trochu opačně - když v životě nic nejde, za nic nestojí, tak k čemu je?

zelva
19. 03. 2005
Dát tip
Wuzzy rozumím ti, každý jsme jiní a bereme život jinak

zelva
19. 03. 2005
Dát tip
vesu děkuju

zelva
19. 03. 2005
Dát tip
Candy všechno je velmi relativní. Myslím, že všechno jde nějak vyřešit a smrt je až ta poslední alternativa. Taky mám občas takové období, že mi nic nejde, a že tudíž nemá smysl žít, ale na druhou stranu je tu spousta lidí kolem mě, co mi ukaží, že to nějak půjde a nebe bude zase bez mráčků. Nějaká cesta vždycky existuje a nemyslím si, že by to měla být cesta zrovna do rakve!

mezisvětec
19. 03. 2005
Dát tip
Rvát se o život i za jeho cenu - to je život.

sacco
19. 03. 2005
Dát tip
človíčku, asi vím, proč jsi to napsala. i když s tebou asi nebudu naprosto souhlasit. jistě bych našel příklady, kdy nemá smysl se za život prát. ale takový už je život. jen jsem rád, že jsi takovou OPTIMISTKOU. t*

zelva
19. 03. 2005
Dát tip
No jo ty víš o čem mluvím a já vím o čem mluvíš ty, ale na takové příklady raději nebudu myslet...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru