Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tik ťak

21. 03. 2005
2
3
3516
Autor
Incognito

Tik ťak... tik ťak...

budík se mi ozývá...

možná chce upozornit, že je pozdě..

nebo spíš brzo, brzo ráno ?

a já měla dávno už jít spát...

 

Tak proč se mi oči zavřít nechtějí

a v mozku to neustále šrotuje ?

Příště si nedám kafe před spaním,

vždyť je to nerozum !

 

Mocný pan Kofein asi nedovolí,

abych upadla do říše přeludů..

A tak si tu plácám tahle

promarněná slova...


3 názory

Dobrý to je...taky se někdy plácám do noci a ne a ne usnout a v hlavě mi zníky vlaky myšlenek....díky...

no, nie žeby boli úplne premárnené...u mňa je to naopak..po a/ po káve zaspím do 5 min;) po b/ keď som totálne nevyspatá, lezú zo mňa zaujímavo a dobre pospájané slová do celkov;)

a co takhle počítat ovečky? Zrovna mi říkala naše sedmiletá Míša, že si vždycky ráno po probuzení připravuje sny, co se jí budou zdát...tak jsem si na to teď vzpoměl...

Incognito
09. 02. 2006
Dát tip
;-) připravuje sny? to je milý... počítat ovečky jsem zkoušela tolikrát, ale vždycky, když jsem se dostala tak ke dvoustovce, přestalo mě to bavit ;-))) zkrátka to na mě neplatí...jsem holt noční pták ;-)

jo. Tak si teď taky připravuju sny...už jsem na písmáku nebyl dlouho, ale dneska mě to baví :o)

nic moc teda

fb612
21. 03. 2005
Dát tip
ten problem se tady uz resi:) 153912

Incognito
21. 03. 2005
Dát tip
No dobrá nooo...příště si teda raději nedám kafe a pujdu spát, aby jste tu pak nemuseli číst moje bláboly. ;-)

inlajn
21. 03. 2005
Dát tip
a my je čteme....vydyš, vydyš!

Křídlo
21. 03. 2005
Dát tip
to je teda čóro móro!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru