Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ALOHA

23. 03. 2005
1
0
3168
Autor
Renas

Furt na mňa idú s tými rečami, že čo všetko treba v živote dosiahnuť, až som im kokot uveril. Pachtím sa stále za nejakým cieľom a nie že by som bol dvakrát šikovný, ale proste a jednoducho som uveril nejakej vidine úspechu. Raz-dva sa vyčerpám a potom sa len dívam z postele ako beží čas a ja zas o čosi prichádzam. Keď sa niekomu sťažujem a pýtam sa jak rozmazlené decko, prečo to všetko treba absolvovať, povedia mi, že taký je život a ja im zase uverím. Nuž aj taký je život, ale veriť tomu nemusíte. Ja len, že ten svoj stále dojebávam a nemôžem si pomôcť. Niekedy mám strach robiť to, čo chcem, potom sa strachu zbavím a nakoniec zistím, že už ani neviem, čo som to vlastne chcel a kým si na to spomeniem, už to zase nechcem. Vážne ma to jebe. Každý boží deň som z toho unavenejší a unavenejší. Niečo vás baví a zrazu vás to nebaví. Niečo máte radi a zrazu vám je z toho zle. Akoby som bol naprogramovaný na večnú nestálosť. Stále mám smäd po niečom novom a dobre viem, že to nikam nevedie. Iba ak k novému smädu a zrazu je po vás. Proste koniec. Smrť. Finito. Konec-zvonec. O čom je potom ľudské šťastie? Nachádza sa iba v čase a je pominuteľné ako ľudský život? Šťastní ľudia zabudli, že nejaká smrť tu len tak behá a občas mávne kosou len preto, aby zo stromu odpadol zanedbateľný lístoček. Je sranda keď vidíte, ako títo šťastní ľudia nakupujú nové a nové pičoviny, ako chodia k voľbám, ako úplne bez premýšľania slepo veria médiám, systému, vojne, vodcovi, otcovi, plyšu, mikimauzovi, františkánom, vitamínu C, cukrárom, silonu, pastelkám, slonovi, ŠTB...
Dajte mi cukrík a poslintám vám ruku. Nech vidíte akého poslušného psíčka ste si zo mňa vychovali vy kurrrrvy. Možno to vyzerá, že som odskočil od témy, ale všetko to s tým pocitom súvisí. Asi nie som sám kto má pocit, že svoj osud nemá vôbec vo svojich rukách. Niekedy si síce myslím opak, ale oklamali ma strašne ľahko a vás ostatných tiež. Smejú sa pri kaviári, kurvách a šampanskom z daní chudákov, ktorým hovoria, že sú slobodní, keď si môžu vybrať až z piatich druhov kabeliek. Čo z piatich? To je málo. Denne naše továrne vyserú toľko kabeliek, pasteliek, harabúrd, pičovín až sa nám hlava zatočila. To je ono! Naša demokracia pod botami ťažkoodenca. Drž hubu a krok, lebo z teba spravíme teroristu, zločinca, mŕtvolu, kabelku, blázna, kokota od vedľa, medveďa, pontiac, Davida Haselhoffa, zmrzlinu... Veríme v Ježiša Krista a v ropu od Allaha. Aloha.

Renas
01. 04. 2005
Dát tip
pozriem sa určit.e.dnes mam stretavku ad revidendum

Vole
29. 03. 2005
Dát tip
www.manuchao.net toto ta mozno bude zaujimat

vesuvanka
24. 03. 2005
Dát tip
Aloha... to mi zní havajsky.... a Silvita mi to potvrdila - díky... přistupovala jsem k dílku a tak trochu se těšila na něco havajského... nenašla, ale dílko mě zaujalo svojí myšlenkou a přijde mi spíše jako úvaha nebo fejeton než jen tak pro radost - mně to moc radostné nepřijde, ale TIP si zaslouží

Silvita
23. 03. 2005
Dát tip
Havajsky Aloha je ahoj=) tak tedy Ahóóój=)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru