Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letní kdyby

01. 04. 2005
3
0
2830
Autor
MAJKL65

                Co bylo osením, je teď obilím a léto své klasy pokládá na ramena těch co ulehli v oceánech zelených jakoby na dna a jen otlačený kříž rozpažených paží po nich zůstane když nebe bylo modřejší než díra v moři a oblaka roztrhanější než má duše, zase o něco moudřejší a zase o něco okradena.Cikády třou svá blanitá křídla jako člověk jenž něco na mysli má a prsty jeho nevědomky mnou se, zmrzlinář zchroml u svého vozu a shrben prodává chlad v chromovaných polokoulích horkým ženám jež nechají si slíznout kapičky, které naschvál ukáply z kornoutu na kůži svými milenci.Já olízl jsem tužku a na jazyku modrou čáru jako hranici otravy zkažené krve, nebo číslo na poraženém dobytčeti mám a kolem jatek bojím se projíti, řezník dal si ruce v bok na zástěru z prasečí krve a kvílení jehňat s runami Massného průmysslu a je cítit smrtí, vítěz nad životem.Ruce mrtvých hebké jsou, omyty žínkou z mořských hub a kdyby oči jejich nebyly víčky přikryty, byly by rejnočí a ústa jejich kdyby šátkem svázány nebyly, řekly by cosi jako cikády v čase kdy osení stává se obilím…..
inlajn
01. 04. 2005
Dát tip
hm..............tode ano.......to de samo. (jatka--siuper atd...).t.........

Vika
01. 04. 2005
Dát tip
Moc hezky. t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru