Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Don't look back in anger

06. 04. 2005
4
0
4826
Autor
Renas

prolog:V jednej ruke penis, druhá ruka na klávesnici počítača.

 

Odvšadiaľ sa ozývala vrava a hlasná sračkoidná hudba naplnila moje uši. Vstúpil som dnu. Určite mám červené oči a robím čudné pohyby. Niekto ma tu každú chvíľu odhalí a ja dostanem cez hubu. Až teraz si uvedomujem, že som si to nemal dať na alkohol. Kurva vôbec sa nekontrolujem. KLÍDEK... Potrebujem sa dostať k pivu. Jo potrebujem. Buzeranti! Zrovna teraz, keď mám v hlave nasráno, sa všetci predbiehajú v rade. Inak tá hudba... Sračka. Nechutný stupid drum and bass. Čo tu vlastne robím? Aha, ja sa tu snažím dostať k pivu.

  „Jedno pivo si prosím.“ Tvárim sa ako debil. Kozatá barmanka si to nevšimla. S kámošmi stojíme mimo tancujúci dav a sme zjavne znechutený. Ani to pivo nám už nechutí. Je príšerných päť hodín ráno a ešte som negrcal. Ani nebudem. Pripadám si tu ako dôchodca na pornokastingu. Blbé pivo. Blbé pivo.

 

POZNÁMKA AUTORA: Nemám pointu. Prečo? Generačný znak.

 

Na hajzloch smrdia chcanky a ganja a blbé pivo, ktoré niekto vyblil. Nejakí ľudia ma volajú na joint. Chcem klinec do rakvy, nuž súhlasím, aj tak ma nikto nemá rád. Po troch prdoch sa od strachu zo seba začínam smiať na veciach, ktorým buď nerozumiem, alebo ich môj mozog nestíha spracovať. Počuť nezmysly ako: „Čo? Tvoje myši sa ešte nenarodili? A na čo ich chceš chytať“? „Na čmeláky z ryžu ty kokot“! Musím odtiaľ vypadnúť. Točí sa mi hlava. Bože mám škaredé šaty! Som úplne smiešny lúzer. Všade prciny, kozy, prdele, prciny, prachy, autá, taxíky, DAVIDOFF, kreditky. O chvíľu si niekto všimne, že som v sračkách a bude sa na mne zabávať s prcinou po svojej potetovanej pravici. Kamaráti medzitým odišli bez rozlúčky domov. Umriem v meste?   


probe
09. 04. 2005
Dát tip
Typický páteční večer, hnusné věci.

Barman
06. 04. 2005
Dát tip
Ale stejně je to pivo fajn. Dobrej postřeh o nočním životě

Renas
06. 04. 2005
Dát tip
hnusny postreh o nocnom zivote. Byva aj lepsie

Acheron
06. 04. 2005
Dát tip
fracka Gallaghera na teba :-)

umries...

Renas
06. 04. 2005
Dát tip
dnesny den vyhlasujem za medzinarodny den paranoie. uz som dostal sms: vidim ta, teraz minim: umries. Ja len, ze to vzdy prezijem a hotovo basta. dakujem za precitanie

Renas
06. 04. 2005
Dát tip
dnesny den vyhlasujem za medzinarodny den paranoie. uz som dostal sms: vidim ta, teraz minim: umries. ja len ze dobre

ja len ze

Renas
06. 04. 2005
Dát tip
mozno umriem na dedine, v lese. Nevies o tom nieco heee? ale ano

mas fpici ne ?;) ked pojdes tak jedno kde a kedy

Renas
06. 04. 2005
Dát tip
nieee, lebo to bude znacit, ze kde si pred tym zil.

teba to este bude zaujmat ?;)

Renas
06. 04. 2005
Dát tip
sak predtym nez zomriem tak ano, potom uz nie, ale to je jedno. maj sa pjekne ako chces

m11
06. 04. 2005
Dát tip
t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru