Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Re: dopis od Zeky

08. 04. 2005
6
0
2939
Autor
Toxman

Toto je "reakce" na dva dopisy velmi mladičké autorky Lord_of_the_Rings Dopis Dopis II Berte to prosím s VELKOU záložní pneumatikou ! :)

od: Peta-M@volny.cz
komu: LotR-Zeky@seznam.cz
hluchoněmá kopie: newvirus@virusalert.com
předmět(subject): Re: dopis od Zeky

 

Čau Zekino !

 

Já sem toho Honzu stejnak neměla ráda. Jednou jak ste byli u nás sem ho viděla. Mislí si, že když nosí stejnou bundu jako Sámer, tak že se kuli tomu asi holky zblázní. Tak je dobře, že už je po něm.

 

Mi naši slíbili, že kdyš nebudu mít na vysvěčení žádnou čtyřku (ani s chování), tak mě nedají do zvlášní školy a možná mě vemou v létě o prázdninách do Itálije - prý tam mají nějakou dobrou restauraci nebo do restaurace někde v Číně (co si viberu). Já ale neumím jíst těma jejich hůlkama a chtěla bych vidět moře. Tak si viberu asi tu Itáliji. Už sem si byla prohlídnout plavky. Líbili se mi takové modré, ale stály 2800. Tak mi mamka řekla, ať na to zapomenu, že o moři stejnak nebyla řeč. Ale já náhodou moc dobře vim, že v Itáliji je moře všude - ptala sem se na to učitelky a v Číně prý mají zase jenom nějakou starou, rozpadlou ohradu.

 

Doufám že do té Itálije pojedem aspoň na 14 dnů. Jak sis určitě všymla, začala jsem pořádně šprtat abych ty čtyřky neměla a učím se Italsky:

 

čau - ahoj
arivederči Róma - čau jinak
Parli italiáno - Mluvíš italsky ?
mare - moře
marína - moře jinak
ponto - moře jinak
pelágo - moře jinak
maremoto - mořetřesení
appestato - nakažený morem
star per afogáre - topit se

 

Musím si taky koupit nějaký opalovací krém. Jednou sem doma neměla krém a tak sem se namazala zubní pastou. Nějak sem se potom spálila a byla sem asi měsíc celá červená, bolely mě záda a loupala se mi kůže. Tak abis příště věděla že zubní pasta má ochranný číslo asi tak něco kolem nula.

 

PS: Prosim tě pošly mi tu bundu po Honzovi, už ji stejnak nebude potřebovat.


Arivederči Róma

               tvoje nejnejnejlepčejší kámoška
 
                                                          Peťulka

 

 

Některé přílohy obsahovaly virus - byly odstraněny !

Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 7.0.308 / Virová báze: 266.9.3 - datum vydání: 5.4.2005


Silvita
19. 07. 2005
Dát tip
tohle > si musí moje zlatíčko přečíst! avi

:o))) tip

Toxman
19. 04. 2005
Dát tip
LotR: To teda vůbec není jedno. Jenom buď pěkně konkrétní a řekni který ministr. Jen to na něj pěkně práskni, ať to všichni vědí ;o)

Ministr nebo kanistr, dyť to je jedno!

nadik_k
13. 04. 2005
Dát tip
Haha ..TIP**

HELE!Ten bratranec není takovej debil, aby nosil bundu jak Sópel Krissa!Von je skutečnej, je sice docela nenormální, ale to já taky!A navíc studuje vejšku nebo kýho prda!

Toxman
13. 04. 2005
Dát tip
LotR: Ale tohle je přece "literární fabulace" ;o)) Jinak všem díky za zastavení :)

Silvita
09. 04. 2005
Dát tip
já mám v dokumentech v PC uložené něco podobného. Hodně podobného. A mě to dostalo!!!!! fakt že jo! já myslela, že takový hovadiny píšu jen já :-) to mě těší. dávám tip + zařazuji mezi oblíbené + dávám tisknout + DÍK

Jeheheman
08. 04. 2005
Dát tip
:)))* takový veselý bych dostával rád.. asi se poohlídnu na alíkovi:o)

guy
08. 04. 2005
Dát tip
per divertimento ... :-))

Zuzulinka
08. 04. 2005
Dát tip
Docela legrace..

Alojs
08. 04. 2005
Dát tip
Ftipný. Dneska mám pech na blbůstky o větším rozsahu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru