Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Básníka

Výběr: Print
04. 12. 2000
2
0
2032
Autor
pauper

Tuhle jsem kdysi napsal pro sebe.. Tehdy jsem se jeste nazyval basnikem :-)

22. 6. 1993 Tma houstla a já šel za vůní utíkajícího šera V mapě díra – to místo setkání prodřeno černou fixou Syčení zmijí, nálety orlů Tam, kde jsi měla čekat všechno chybělo, i tráva, i zem, i nebe, i hvězdy… Po tobě tam zůstal nezřetelný obraz, stín mávající Vzdaluješ se s Výkřikem A já běžím lesem hroznou rychlostí, tisíce vlkodlaků v patách, Víc vzduchu! kameny, kořeny, kmeny, koryta – kopyta ďáblů za mnou, jejich šílený chechot při mém pádu obklopen, umlčen… V horečné vidině tě zřím opět Tam, kde jsi měla čekat Svazují tě, dusí, i když noc je tak krátká Osidlům jsi neunikla… Místo tebe zanechávají nezřetelný obraz, stín mávající Po procitnutí ještě větší muka Smrady a chutě Pocity a vjemy Po smrti horší peklo Bez možnosti vlastní, pyšné, záchrany! Ty jsi bez viny, a přece ztracena ve své hrdosti! Já za to mohu, a tak trpím Protože zapomínám na svou malost.
vulpecula
08. 12. 2000
Dát tip
**...**

!!!

Print
05. 12. 2000
Dát tip
Básníku!!! *!

Miroslawek
04. 12. 2000
Dát tip
Amen...

Rivka
04. 12. 2000
Dát tip
Protože zapomínám na svou malost... *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru