Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtvrtek - chůze po lebkách

14. 04. 2005
3
0
4192
Autor
REDH0T

Tak jako pěstní klín

tvoji lebku drtí.

Tak jako pod bucharem

skotačí si děti.

Tak jako že jde

teď z tebe strach

 

Tak já,

na hřbitově chodím po lebkách


Garth
22. 07. 2005
Dát tip
*

alina
05. 06. 2005
Dát tip
prapodivná říkanka ..... ale cosi do sebe to má

pozorovatel
07. 05. 2005
Dát tip
dobře, tak se směju jako debil, ale když já... :))

snad taMNí, ne? takže ta.... no jo vlastně...asi máš recht, no jo...:-) jó! ten na zvonařce znám! :-)) to manko asi bylo dóst velký...

inlajn
20. 04. 2005
Dát tip
TAMĚJŠÍ!!!!!!!!!!díky.

REDH0T
20. 04. 2005
Dát tip
nej je ten sexshop na Zvonařce. Tam dva měsíce prodávala známá, než udělala manko ve výši 50 porno kazet...

inlajn
20. 04. 2005
Dát tip
...ale kam se sere na Seiferku, kde mi za CD pučujou biče.....

inlajne nechytej mě furt za slovo! ;-) sexshop na seifertce neznám, nejsem tamnější, ale i v Brně se jich několik zajímavejch najde, neboj ;-)

třeba ne, třeba se Redhot bojí tmy

inlajn
15. 04. 2005
Dát tip
ten jo!

inlajn
15. 04. 2005
Dát tip
kdyby tak..jen přání, napsal ..na hrřbitově chodím po ptákách....hnedky by se mi ulevilo!

mě ne. mě by se ulevilo, až bych zjistila po JAKEJCH ptákách tam vlastně chodí (ta mnohovýznamovost!)

inlajn
15. 04. 2005
Dát tip
ano, o tuto mi právě šlo, drahá..ta, jaksi, mnoho..jaks říkala, že, ta, která dokážže člověka tak, řekl bych....když jsem teda, ale na druhé strčaně i povznést, protože potom se četnář cítí tak, řekl bych, protože báseň to je, že, po ptákách svěží?

ano, ano...ehm...čtenář se tedy nakonec cítí po ptákách velmi !povzneseně,že...

inlajn
15. 04. 2005
Dát tip
ooooooo)))))))))))))))))))ty možná, nestydo!

jsem zvrhlá malá modrá kočka ;o)

inlajn
15. 04. 2005
Dát tip
malá možná,............... zvrhlá???...a co sexshop u nás na Seifertce?

Jeheheman
14. 04. 2005
Dát tip
taky se po nás projdou:)

.......mmh

inlajn
14. 04. 2005
Dát tip
nší hrobku vynech, OK? Olšana, hřbitov IIIX, pátá řada, šestej zleva...díky.

tak teď bach, inlajn, aby si Redhot nevzal v noci krumpáč a nešel na obchůzku...

Yeziiinka
14. 04. 2005
Dát tip
To je hezká říkanka... :) Taková jako do slabikáře.

inlajn
14. 04. 2005
Dát tip
by se nevodvážil!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru