Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zuzuzu! eidame! jaryne!

Výběr: zuzuzu
24. 04. 2005
8
2
6347
Autor
Honza_Princ

Tohle je krátká básnička pro Jendu Žůrka (ZUZUZU), Michala Vrbku (EIDAM, KOKO3), Jiřího Šmirka (GEORGE), národního umělce Jirku Urbana (DZJ,lolop) a všechny ty kluky, co jsem s nimi jezdil do přírody likvidovat odpady. Vzpomínáte na ty časy, hoši? Léto, polonahá těla zamaštěná od olejů, bahna a barevných kovů se leskla v slunci a naším cílem byl čistý les a plná peněženka. Moc to neneslo, a tak jsme většinou skončili u koupání a her s tenisovými míčky. Byli jsme mladí. Vzpomínám, že jsme tehdy zašli do hospody a jediný, kdo měl ze zákona nárok na pivo byl Eidam… Koupili jsme si tam pytlík hašlerek. Představení hlavních charakterů: Žůrek - zuzuzu. Nejmladší, nejdrzejší a nejlínější. Většinu času pozoroval z úkrytu ve větvích stromu holky na pláži. Michal Vrbka - Eidam. Opak předchozího. Nejstarší a nejméně drzý. Ještě větší lenoch než Žůrek. Umí skákat široké báchoráky do dálky(do vody). Jiří Šmirk - George. Nápadný. Nalezl v křoví nefunkční motocykl Jawa 250 (chybělo gufero). Vycumlal nejvíce hašlerek. Jirka Urban - Motor i mozek a hlavně Pan Herec. Vtipně glosoval neschopnost ostatních a vše s úsměvem odedřel. Hubený zisk se však projedl rovným dílem.

Leze Žurek po železe,
Urban veze suroviny,
budou koruny…

asi povezu se s nimi,
až pojedou s dalším nákladem,
kovů,
co jen tak válely se ladem,
než šikovný montér Jiří Urban,
poručil svým rukám,
a taky odchytil si Vrbku,
zohni se,
makej,
seber trubku
a Šmirkem z ní setři rez…

Leze Žurek po železe,
oblbuje,
prostor něze,
ještě dneska dá.

Urban křičí:
Vrbko vada!
Nesedřel si správně rez!
Nebudou suroviny, nebudou koruny,
nebude peněz, jak želez,
nebude po čem by Žurek lez,

krom žen.

Leze Žurek po železe,
nedá pokoj až tam vleze,
perverze…





2 názory

:)

hohoho, je vtipné číst o lidech, které znám!! Mazec, jak je ten svět malý a o náhody není nouze :)

chachááá, to musely být časy!:-) samozřejmě *

Zoee
13. 05. 2005
Dát tip
:-))*

qwer
09. 05. 2005
Dát tip
perverze!

(G)eorge
28. 04. 2005
Dát tip
perverzní rezervace na vlnách magického realismu biografie neexistujícího muže a vyznání urbanovi v jednom,... ale co tam dělá Vrbka?

Eidam
27. 04. 2005
Dát tip
Proč se vždycky musím zohýbat, nebo někomu leštit anténu, nebo něco podobného!!!!. Hmmmmmmmm……dobrá Honzo.Za to, že jsi na mě práskl moji úchylku se trošku zlobím. Na druhou stranu jsi mě tam vylíčil jako nejpracovitějšího člena i přes to, že jsem ve skutečnosti nejlínější člen výpravy. A to převyšuje ten malý překlep o mé úchylce v předchozích řádcích. Máš ho mít T*.

Eidam
27. 04. 2005
Dát tip
ten Tip :)

gemina
27. 04. 2005
Dát tip
prolog zaujal, vystacil by sam o sobe na dilko, s drobnymi upravami.

park
26. 04. 2005
Dát tip
Sympatická balada, obzvláště slova - zohni se a krom mi libozvučí :)) *.

proscutto
25. 04. 2005
Dát tip
:o))) prdelní, velice prdelní***

Carodej
24. 04. 2005
Dát tip
Prolog je zajímavější než vlastní dílo.

Nicollette
24. 04. 2005
Dát tip
jéé, on se jmenuje Žůrek? To je přeroztomilé :-))) mně to připomíná, jak si jeli Plastici vydělat na aparaturu někam do lesů :-))) hrozně milé, moc :)) drž se jich :)

zuzuzu
24. 04. 2005
Dát tip
jako je to genialni no... rytmika je krásná, úžasné charaktery, barvité, navíc ta nostalgie bez patosu, panebožetojenádherné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru