Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výpočet

Výběr: Print, Lyryk
04. 05. 2005
7
0
6317
Autor
Bix

odčítať

mínus

 

nepredstierať súčet

 

pre a proti

nenájde rovnováhu

 

keď musí rozhodnúť

pre jednu stranu rovnice

 

výslednie


misty
12. 05. 2005
Dát tip
paci sa mi ako pisaes...som tu uz dlhsie a je to vazne fajn...konecne sa musim zamysliet nad tym, co citam...a ziadne sproste slova...a ciste metafory...si dobra...teda viac nez dobra...*

Bix
12. 05. 2005
Dát tip
Ďakujem Ti, misty*

vyo
10. 05. 2005
Dát tip
na Nasove hračky, áno :c), spomínam si ako sme sa dvakrát stretli, bolo to fajn... Předseda, díky za avízko.

Bix
09. 05. 2005
Dát tip
ďakujem předsedo :o)

vyo
06. 05. 2005
Dát tip
Je to také na hojdačke. Tento typ poézie je veľmi spontánny-chytľavý. Aj ja mám pár vecí tohto druhu v šuplíku a možno aj tu na Písmáku. Nazývam to ale, nechcem aby to vyznelo vulgárne, lineárne vzdychanie. Pracujem na tom, aby som sa ho vo svojich textoch zbavil. Toť vysvetlenie mojho-trošku rýpnutia :c). V poslednej dobe som na seba zlostný, lebo chcem písať komplexnejšiu poéziu a som pri tom pomalý. Posledné texty sa preto dajú vysvetliť iba v kontexte tých okolitých. Pri písaní rozmýšľam, nikdy nebudem schopný niečoho takého ako automatické písanie. Z profesionálov mám rád poéziu ľudí, ktorí nastoľujú svety ako Ludvík Kunděra a Osamelý Bežci. Vo vlastnej tvorbe spejem k akejsi forme dokumentaristickej poézie-uvidím čo z toho vzíde. Píšem to tu preto lebo si jedna z mála ľudí, s ktorými si na Písmáku rozumiem a keď nerozumiem som opýtaný prečo robím veci tak ako robím-viem veľmi neodpovedám to priznávam, ale aspoň niekedy burcuješ k akútnej reflexii, ako teraz.

Bix
06. 05. 2005
Dát tip
vyo: ďakujem za vysvetlenie. "Lineárne vzdychanie" má niečo do seba. Myslíš tým niečo ako presiahnutie seba?

Bix
06. 05. 2005
Dát tip
Ja asi nie som schopná veľmi dôsledného písania a udržiavania akejsi koncepcie, ide asi skôr o vnútornú súdržnosť, ale tá je viac-menej náhodná, keďže ja... Spomínam si, ako veľmi sa mi páčili pozorovacie záležitosti od Nasa - taký novinársky štýl - rôzne zamestnania - pamätáš?

(závorka)
05. 05. 2005
Dát tip
jo, (líbí) T

vyo
05. 05. 2005
Dát tip
:-) príliš zjednodušené počty-žiadne multiplikácie? Škoda, tie vždy spravia akýkoľvek systém zaujímavejším a som presvedčený, že aj v poézii...

Bix
05. 05. 2005
Dát tip
vyo: To odo mňa nechci - v počtoch môžem iba zjednodušene, a to tiež kamuflujem :o) Btw. Myslíš to aj inak, niečo Ti tam chýba? Sem s kritikou...

...no pokusim sa to este nejak zvyslednit...

Pacer
04. 05. 2005
Dát tip
..inu, jak jsem říkal už včera..sakra:))*

prenatal
04. 05. 2005
Dát tip
*

Bix
04. 05. 2005
Dát tip
Hrbol, Ašš: Hlavne nepočítať! Zaručene nič nevyjde :o))

...zatial mi vysiel muller..

Bix
04. 05. 2005
Dát tip
Ašš: Spočítaj ma koľko ma je... ale zaručene na halier nič nesadne (ani mucha)

Bix
04. 05. 2005
Dát tip
Hrbol: A čo vyšlo Tebe?

...prvu cast chapem...ale z druhej som mimo...

Bix
04. 05. 2005
Dát tip
Ašš: Skúšal si sa niekedy rozhodovať formou pre a proti?

...skusal... ...ale vacsinou som to aj tak olutoval... ...ona ta druha alternativa vzdy potom trochu skrie... ...ved vies...co ak... ...ale to uz som mimo... ...v kazdom pripade uz jasne..

Bix
04. 05. 2005
Dát tip
Tak vidíš :o) Je to nanič metóda, človek je aj tak už vopred rozhodnutý pre jednu.

...jednak to... ...a jednak som myslel...ze ked sa aj rozhodnem... ...tak potom rozmyslam o tom ze coby sa stalo keby som zvolil tu druhu alternativu...

Bix
04. 05. 2005
Dát tip
No, presne. :o)

Bix
04. 05. 2005
Dát tip
Hm, tak to som asi nechcela vedieť. Never mind.

Bix
30. 04. 2005
Dát tip
Sýkorka: Prosím, neprepočítavaj tento príklad, lebo skúška správnosti sa nepodarí!! :o) Najdôležitejšie je pre mňa asi priznanie si mínusu :o)

Sýkorka
29. 04. 2005
Dát tip
Múdre. Ale predsa - niekedy sa to dá zlúčiť, nie? Nebude problém v inom (ako v znamienkach)?

maia
28. 04. 2005
Dát tip
*

drfaust
26. 04. 2005
Dát tip
hezká hříčka * zdravínm tě z prosluněné Perly matky měst.... a propose, včera jsem viděl v televizi mluvit Mikloše... je to frajer.... o vaší daňový reformě jsem před rokem ledascoc četl.... ČR může jen závidět...

Bix
26. 04. 2005
Dát tip
aj jaj - drfaust, Ty romantik ! :o))) Zájdi si u nás do kníhkupectva a pochopíš nezmysel jednotnej dane...:o(((((

drfaust
26. 04. 2005
Dát tip
no to chápu... my máme na knihy stále jen 5 (možná 7)% DPH... ale jinak...

Bix
26. 04. 2005
Dát tip
Všetko má svoje výhody aj nevýhody. Zajasáme asi až o pár rokov...

Bix
26. 04. 2005
Dát tip
drfaust: Nehovoriac radšej o cenách českých kníh, ale to je iná kapitola...

drfaust
26. 04. 2005
Dát tip
však počkej... až vroste na Slovensku kupní síla, tak už třeba nebudou zas tak drahé:-))

Petula
25. 04. 2005
Dát tip
Jako by mi to připomínalo něco ze života… ;o) [ :o( ] Dobrá hříčka s životní moudrostí.
|||-_-|||
«*»

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru