Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

motýlí ráno

26. 04. 2005
4
0
3081
Autor
mik_vlk_10

Rána pro něj představovala vždycky jakési zvláštní kouzlo jako když držíš v dutině mezi dlaněmi motýla a posloucháš šelesty které vydává, aby se osvobodil, nebo když držíš mušli a posloucháš moře. Potom motýla obyčejně vypustíš. Tlumený hluk ulic a spěch. Je ráno. Slova a tváře splývají. Žádné pomalé, teplé a něžné vcházení slunce mezi stíny prostěradla.

Na jeho parapetu chvíli seděl jakýsi motýl,  sledoval ho skrze sklo - je prič. Možná, že se ho lekl - to asi není dobré znamení. Chvilku přemýšlel nad tím, čím by mohl zvýšit svou atraktivitu pro motýly. Možná kdyby se oblékl do pestrých barev, možná to co platí pro lidi, platí i pro motýly.... Usmál svým nápadům. Měl úctu ke každému, o kom se dalo říct, že má křídla a používá je.

Zašel do koupelny, provedl rutinní higienu a chvíli se pozoroval v zrcadle. Vyšel z domu a spěchal do procesu. Snažil se číst z tváří chodců životní plány a sny, které se v nich určitě nějak odrážely.

Kostelní zvony. Už není ráno, je pryč, uletělo.


MilanH
03. 05. 2005
Dát tip
Tak to někdy bejvá

Nicollette
28. 04. 2005
Dát tip
prič higiena

mik_vlk_10
28. 04. 2005
Dát tip
přečetl jsem si po sobě tuhle povídku a vůbec nechápu jak na ni můžete psát kladný reakce ...

StvN
28. 04. 2005
Dát tip
To neni pro mě, že ne?

MilanH
27. 04. 2005
Dát tip
jako když držíš v dutině mezi dlaněmi motýla a posloucháš šelesty které vydává, aby se osvobodil, nebo když držíš mušli a posloucháš moře TIP***

supizmus
27. 04. 2005
Dát tip
naprosto vynikající záležitost, optimální náladovka

vesuvanka
27. 04. 2005
Dát tip
pěkná.... ráno uletělo jako motýl.... TIP MilanH - díky za avi

m11
27. 04. 2005
Dát tip
*_*

StvN
26. 04. 2005
Dát tip
Krátké zastavení, - dobrá charakteristika díla - snažil se....

Marty73
26. 04. 2005
Dát tip
fajn, tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru