Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prítomnosť

Výběr: Print
09. 05. 2005
10
0
2951
Autor
Bix

zastavujem sa

 

ako srna nevidím

ale cítim prítomnosť

 

ktorá sa pohybuje


Bix
16. 06. 2005
Dát tip
Daisy: tichá prítomnosť :o) *

(závorka)
10. 05. 2005
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

machal
09. 05. 2005
Dát tip
no je to velice sporné dílo. Teda za prve nechapu tu srnu. Co ta ma za vyjmecny zrak - nevim mozna mam v tomhle mezery tak prosim objasnit. No a rozeberu-li podstatu veci : Jak muzes citit pohybujici se pritomnost, ktera kdyz je pritomnosti tak je prave v tenjeden okamzik kdy je a pokud zaznamenam nejaky dej, treba pohyb, tak bych rekl e je z pritomnosti minulost a tak to co citis je minulost protoze pritomnost si neuvedomis. To co si uvedomis je nutne to co se muselo stat pred malinkatym okamzikem a to uz je minulost :) No je to jasny ne?

Fouckault
09. 05. 2005
Dát tip
pěkná reflexe***

Pacer
09. 05. 2005
Dát tip
mám rád srny a slovačiska..a nemusím mít čich, abych cítil:)) * A proč jsou srny plaché..to mám v jednom dílku:))

dadik
09. 05. 2005
Dát tip
jsem pro... t

...pekna srna...

Bix
09. 05. 2005
Dát tip
machal: Jaj jaj, veď na báseň nemožno takto striktne - metafory - a tak? Dobre. Stretol si sa niekedy so srnou? Zastaví sa a vetrí. Nevidí Ťa, kým sa nepohneš alebo sa vietor neotočí a privedie jej Tvoj pach. Prítomnosť, ako blízkosť, to, čo je, ale už sa zároveň mení...Poznáš teóriu o Achillovi a korytnačke? V jednom momente si môžeš uvedomiť stabilitu aj pohyb...ako istota v pochybnosti, a tak...viac relativity do života! ďakujem za názor...

Bix
09. 05. 2005
Dát tip
A viac behať po lese :o))

Honza_Princ
09. 05. 2005
Dát tip
, pěkná, pěkná

Print
29. 04. 2005
Dát tip
!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru