Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Pláč"

10. 12. 2000
0
0
1742
Autor
christi

Ze šuplíčku...

Slzičky stékají po tváři smutné, na tebe padají je to tak kruté, měsíce utíkaj já stále čekám, že jednou přijdeš sem myšlenkám říkám. Nic není tak jak by asi být mělo, ty nejsi tam kde by srdce tě chtělo, s očima vlhkýma hlavu vstříc zvedám, klíč lásky nazpátek stejně ti nedám.
Rastin
21. 12. 2000
Dát tip
Fajn, že si to sem šoupla, christi. Líbí se mi i prolog - je to fakt jako bys vytahla jeho fotku ze šuplíku. Tynic: Najdeš v sobě odvahu, a dáš k dobru taky nějakej šuplíkovej kousek?

christi
19. 12. 2000
Dát tip
Tynic:Opravdu?No nekomu se to libi,nekomu ne.

Tynic
18. 12. 2000
Dát tip
Tohle leželo v šuplíčku už moc dlouho...měla jsi to tam nechat...;o)

Naja
13. 12. 2000
Dát tip
Prvni sloka zni moc nasilne. Jakoby si ji chtela napasovat do rymu, ale ona o to nestala. Druha je v tomto ohledu o mnoho povedenejsi. Jelikoz obsahove to neni spatny, mozna bych byt tebou spis vyjadrovala "sve pocity" vic volne. Ale ja jsem absolutni literarni barbar, takze mne ber s rezervou.

christi
13. 12. 2000
Dát tip
Najo to nasili v te prvni sloce je umyslne,chtela jsem dar duraz na ten pocit.Diky za kritiku.

christi
11. 12. 2000
Dát tip
Diky Helco, ten prolog pravda neni zrovna nej...

Astalavista
11. 12. 2000
Dát tip
Líbí se mi to. I když, v poslední době jsi napsala lepší kousky. Já to znám, taky občas sáhnu do šuplíku, vytáhnu zažloutlý list papíru a...

Helena
10. 12. 2000
Dát tip
nelíbí se mi prolog, ale báseň je krásná tím, že city v ní nejsou dokonalé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru